Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 19:14Jamen jag är ju på fel plats alltså när jag köper nya - inte i närheten av mitt vattenflaskelager! 🙂
Jamen jag är ju på fel plats alltså när jag köper nya - inte i närheten av mitt vattenflaskelager! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 19:28Men Fia-Lotta, titta till vänster om ditt löpband. Kanske står där en massa vattenflaskor 🙂
Men Fia-Lotta, titta till vänster om ditt löpband. Kanske står där en massa vattenflaskor 🙂
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 19:36Tyvärr inte! 🙁
Tyvärr inte! 🙁
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 20:18Markus, jag förstår att du samlar på segrar. Om man får tro bilden med prispallen, så är det ett självklart val. Utöver en bättre utsikt från högre höjd är fördelningen av priser ojämn:
1:a pris snygg, svart sportväska av god kvalitet
2:a pris inget alls
Markus, jag förstår att du samlar på segrar. Om man får tro bilden med prispallen, så är det ett självklart val. Utöver en bättre utsikt från högre höjd är fördelningen av priser ojämn:
1:a pris snygg, svart sportväska av god kvalitet
2:a pris inget alls
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 20:29Hehe, 2an fick väl också något, men det var kanske så illa att han skämdes och gömde det bakom ryggen? 😉 Väskan har jag faktiskt fått användning av.
Hehe, 2an fick väl också något, men det var kanske så illa att han skämdes och gömde det bakom ryggen? 😉 Väskan har jag faktiskt fått användning av.
Quote from Funbeat user on 15 December 2008, 00:09Lucka nummer 15
Brukar du lyssna till din kropp?
Bryr du dig om vad den säger?
Bild:http://www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/15dec.jpg
Lucka nummer 15
Brukar du lyssna till din kropp?
Bryr du dig om vad den säger?
Bild:http://www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/15dec.jpg
Quote from Funbeat user on 15 December 2008, 00:20Det beror på vad kroppen säger. Är det bara generellt gnäll över att det är jobbigt pratar kroppen för döva öron men om den beklagar sig över att något gör ont för att det är en skada på gång lyssnar jag faktiskt. Jag är inte beredd att riskera hälsan, ja
Det beror på vad kroppen säger. Är det bara generellt gnäll över att det är jobbigt pratar kroppen för döva öron men om den beklagar sig över att något gör ont för att det är en skada på gång lyssnar jag faktiskt. Jag är inte beredd att riskera hälsan, ja
Quote from Funbeat user on 15 December 2008, 06:53Lyssnar : Ja
Bryr jag mig : Siså där med detta
Lyssnar : Ja
Bryr jag mig : Siså där med detta
Quote from Funbeat user on 15 December 2008, 07:11Ja jag lyssnar på min kropp.
Efter att ha skadat mig tidigare som blev riktigt långvarit så har jag börjat med att lyssna på kroppen.
Inte alltid roligt men bästa att göra.
Ja jag lyssnar på min kropp.
Efter att ha skadat mig tidigare som blev riktigt långvarit så har jag börjat med att lyssna på kroppen.
Inte alltid roligt men bästa att göra.
Quote from Funbeat user on 15 December 2008, 07:32Ja, men ju närmare tävlingarna jag kommer desto svårare blir det. Svår balans.
Ja, men ju närmare tävlingarna jag kommer desto svårare blir det. Svår balans.