Quote from Funbeat user on 15 December 2008, 14:07Här kan man aldrig ligga efter.
Det är bara att kommentera vilken lucka som helst. Jag är så nyfiken.
Här kan man aldrig ligga efter.
Det är bara att kommentera vilken lucka som helst. Jag är så nyfiken.
Quote from Funbeat user on 15 December 2008, 14:09Lyssnade inte på min kropp i somras, när den rasade. Vilket innebär att jag har fått löparförbud av min kiropraktor på obestämd framtid. Har pajat två kotor i ryggen. Var är mirakelmedicinen när den behövs??
Vilken tråkig jul jag kommer att ha... Kan int
Lyssnade inte på min kropp i somras, när den rasade. Vilket innebär att jag har fått löparförbud av min kiropraktor på obestämd framtid. Har pajat två kotor i ryggen. Var är mirakelmedicinen när den behövs??
Vilken tråkig jul jag kommer att ha... Kan int
Quote from Emma Sjöberg on 15 December 2008, 14:42Tina.. promenera... i ditt tempo..
Tina.. promenera... i ditt tempo..
Quote from Funbeat user on 15 December 2008, 17:11Idag blev det både löpning OCH praliner (men inte i sängen).
Idag blev det både löpning OCH praliner (men inte i sängen).
Quote from Funbeat user on 15 December 2008, 17:28Lyssnar jag på kroppen, så blir det löpning framför praliner alla gånger, även när jag har ont. Men det är mycket för att jag associerar "praliner" med punsch/spritfyllda diton med dålig choklad, och jag har aldrig gillat den kombinationen.
Lyssnar jag på kroppen, så blir det löpning framför praliner alla gånger, även när jag har ont. Men det är mycket för att jag associerar "praliner" med punsch/spritfyllda diton med dålig choklad, och jag har aldrig gillat den kombinationen.
Quote from Funbeat user on 15 December 2008, 19:02Löpning och praliner - det låter som rena rama drömlivet Petteri!
Löpning och praliner - det låter som rena rama drömlivet Petteri!
Quote from Funbeat user on 15 December 2008, 19:19Ja, jag försöker leva ut min dröm.
Ja, jag försöker leva ut min dröm.
Quote from Håkan Öhling on 15 December 2008, 19:36Jag har slängt nästan alla mina medaljer... Blev ganska många kg skrot. Sparade bara några enstaka, tex en Stockholm Marathon - måste vara den snyggaste medaljen av alla?
Jag har slängt nästan alla mina medaljer... Blev ganska många kg skrot. Sparade bara några enstaka, tex en Stockholm Marathon - måste vara den snyggaste medaljen av alla?
Quote from Funbeat user on 15 December 2008, 22:25Men vilken del av kroppen ska jag lyssna på?
Benhinnorna som säger att jag ska ta det lugnt, eller hjärnan/psyket som skriker efter att få komma ut och springa igen...
Men vilken del av kroppen ska jag lyssna på?
Benhinnorna som säger att jag ska ta det lugnt, eller hjärnan/psyket som skriker efter att få komma ut och springa igen...
Quote from Funbeat user on 15 December 2008, 22:27Hjärnan eller hjärtat får bestämma.
Hjärnan eller hjärtat får bestämma.