Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 10:52Jag tycker nog att svett luktar oavsett hur mycket man duschat, men det kanske är individuella skillnader. Fast på jutsun finns det de som gör samma påstående som du, men de är då rakt inte doftfria (de är bara så vana vid sin doft att de inte känner den
Jag tycker nog att svett luktar oavsett hur mycket man duschat, men det kanske är individuella skillnader. Fast på jutsun finns det de som gör samma påstående som du, men de är då rakt inte doftfria (de är bara så vana vid sin doft att de inte känner den
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 11:08När det gäller mina träningskläder så åker de direkt i maskin. Sen blir det ompackning så den är klar till nästa gång
Så den är alltid packad i bilen.
Men maken illa luktande hockey bocky grejjer fick han ha i garaget minns jag hahah
Men börjar han träna
När det gäller mina träningskläder så åker de direkt i maskin. Sen blir det ompackning så den är klar till nästa gång
Så den är alltid packad i bilen.
Men maken illa luktande hockey bocky grejjer fick han ha i garaget minns jag hahah
Men börjar han träna
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 11:19Det kanske är väskan som är den magiska ingrediensen, träningskläder som ligger i väska ett tag börjar lukta medan träningskläder som åker upp på tork direkt istället vädra bort doftämnena?
Fast då skulle ju lägren inte vara så doftrika, där hängs ju dr
Det kanske är väskan som är den magiska ingrediensen, träningskläder som ligger i väska ett tag börjar lukta medan träningskläder som åker upp på tork direkt istället vädra bort doftämnena?
Fast då skulle ju lägren inte vara så doftrika, där hängs ju dr
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 11:34Ahhh, the sweet sweet smell of ketones 🙂
Ahhh, the sweet sweet smell of ketones 🙂
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 12:24Mina träningskläder luktar inte speciellt mycket, problemet är mer att i en liten lägenhet finns det inte så många ställen att hänga upp dem på efter ett pass. Men sambon har i alla fall vett att vara tyst och inte klaga, värre är det då min familj kommer
Mina träningskläder luktar inte speciellt mycket, problemet är mer att i en liten lägenhet finns det inte så många ställen att hänga upp dem på efter ett pass. Men sambon har i alla fall vett att vara tyst och inte klaga, värre är det då min familj kommer
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 13:11Handtvätt är en gammal klassisk metod. Tydligen bortglömd bland i er i yngre generationer. Jag handtvättar mina träningskläder direkt efter ett pass. Var tionde gång eller så kan man köra i tvättmaskin så det blir riktigt rent. Handtvätt är också ett måst
Handtvätt är en gammal klassisk metod. Tydligen bortglömd bland i er i yngre generationer. Jag handtvättar mina träningskläder direkt efter ett pass. Var tionde gång eller så kan man köra i tvättmaskin så det blir riktigt rent. Handtvätt är också ett måst
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 13:14Handtvätt är jättebra, det nyttjar jag gärna om jag inte är hemma och prompt ska springa ändå. Tror iofs att hotell har någon form av tvätt-service, men själv är bäste dräng 😀
Fast jag tillhör å andra sidan inte den yngre generationen längre kom jag på
Handtvätt är jättebra, det nyttjar jag gärna om jag inte är hemma och prompt ska springa ändå. Tror iofs att hotell har någon form av tvätt-service, men själv är bäste dräng 😀
Fast jag tillhör å andra sidan inte den yngre generationen längre kom jag på
Quote from Elias Engqvist on 16 December 2008, 14:25Markus:"...det krävs ju smuts/bakterier också".
Mja, det trodde jag också men min svett kan ibland lukta riktigt illa fast jag är ren. Jag har fått förklaringen att man kan svettas urinämne(!) - nån som vet om det stämmer?
Markus:"...det krävs ju smuts/bakterier också".
Mja, det trodde jag också men min svett kan ibland lukta riktigt illa fast jag är ren. Jag har fått förklaringen att man kan svettas urinämne(!) - nån som vet om det stämmer?
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 14:32Handtvätt, bien sûr!
Var går gränsen för den yngre generationen?
Handtvätt, bien sûr!
Var går gränsen för den yngre generationen?
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 14:44Christer, är det inte ketoner då?
Doftar lite äckligt sött sådär. Både från svett, andedräkt och urin. Ta en macka eller chokladkaka så slutar det på några minuter.Jag trodde länge det här var just ammoniak/urinämnen, men funderade varför det inte lukta
Christer, är det inte ketoner då?
Doftar lite äckligt sött sådär. Både från svett, andedräkt och urin. Ta en macka eller chokladkaka så slutar det på några minuter.
Jag trodde länge det här var just ammoniak/urinämnen, men funderade varför det inte lukta