Quote from Funbeat user on 15 December 2008, 22:34Jag lyssnade på kroppen som kändes så toppen och helt utan problem, så jag ökade veckodistansen. Fast hjärnan då borde sagt stopp, du får inte öka så mycket på en gång - du kan bli skadad.
Borde använt hjärnan lite mer till att tänka på eventuella konsek
Jag lyssnade på kroppen som kändes så toppen och helt utan problem, så jag ökade veckodistansen. Fast hjärnan då borde sagt stopp, du får inte öka så mycket på en gång - du kan bli skadad.
Borde använt hjärnan lite mer till att tänka på eventuella konsek
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 01:46Lucka nummer 16
Vad har ni för regler kring träningsutrustning där hemma?
Bild:http://www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/16dec.jpg
Lucka nummer 16
Vad har ni för regler kring träningsutrustning där hemma?
Bild:http://www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/16dec.jpg
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 06:35Anarki.
Anarki.
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 07:18Min träningsutrustning tillsammans med mina katter äger mitt hem. Den får med andra ord vara vart den vill vilket kan göra den svår att hitta ibland 🙂
Min träningsutrustning tillsammans med mina katter äger mitt hem. Den får med andra ord vara vart den vill vilket kan göra den svår att hitta ibland 🙂
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 07:27Såna gånger är det bra med en idrottande familj: alla bidrar med sina svettiga träningskläder och skitiga skor ... doften är obeskrivlig ibland 😉
Såna gånger är det bra med en idrottande familj: alla bidrar med sina svettiga träningskläder och skitiga skor ... doften är obeskrivlig ibland 😉
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 09:35Dagens bild stämmer rätt bra hemma hos mig. En ständig kamp om var använda träningskläder skall förvaras.
Dagens bild stämmer rätt bra hemma hos mig. En ständig kamp om var använda träningskläder skall förvaras.
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 10:27Inga särskilda regler, men jag vill nog att de ska tvättas så fort som möjligt efter användandet just pga den mustiga doften. Katterna kan ju tro att det är okej att använda väskan som kattlåda om man inte håller efter lite...
Inga särskilda regler, men jag vill nog att de ska tvättas så fort som möjligt efter användandet just pga den mustiga doften. Katterna kan ju tro att det är okej att använda väskan som kattlåda om man inte håller efter lite...
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 10:43Det som finns i källaren nämns inte.... om inte lukten sprider sig upp för trappan...
Det som finns i källaren nämns inte.... om inte lukten sprider sig upp för trappan...
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 10:47"...tvättas så fort som möjligt efter användandet..."
Hmm, jag tränar flera pass i samma kläder. Tvättmaskinen sparkar jag igång ganska sällan (när jag fått ihop tillräckligt för att fylla en maskin) och jag har inget jättelager av träningskläder. Men ja
"...tvättas så fort som möjligt efter användandet..."
Hmm, jag tränar flera pass i samma kläder. Tvättmaskinen sparkar jag igång ganska sällan (när jag fått ihop tillräckligt för att fylla en maskin) och jag har inget jättelager av träningskläder. Men ja
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 10:50Den har jag hört förut.
Den har jag hört förut.