Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 00:24Lucka nummer 17
Vad kan få dig att bryta ett lopp?
Bild:http://www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/17dec.jpg
Lucka nummer 17
Vad kan få dig att bryta ett lopp?
Bild:http://www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/17dec.jpg
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 03:41Vet inte. Har aldrig hänt, än så länge. 🙂
Vet inte. Har aldrig hänt, än så länge. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 07:57Jag har två brutna lopp på mitt samvete.
Växjö Marathon 2005.
Hade cyklat omkull och slagit i benet två dagar innan loppet och trodde inte på start. På tävlingsmorgonen testade jag dock att springa och jag tyckte ändå inte att det onda påverkade löpning
Jag har två brutna lopp på mitt samvete.
Växjö Marathon 2005.
Hade cyklat omkull och slagit i benet två dagar innan loppet och trodde inte på start. På tävlingsmorgonen testade jag dock att springa och jag tyckte ändå inte att det onda påverkade löpning
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 08:58Jag har inte sprungit så många lopp (ännu), men har genomfört ett där jag så här i efterhand inser att jag borde brutit. Det var mitt första marathon (Vällingby marathon) där jag varit ordentligt förkyld innan. Inbillade mig att jag var frisk nog för att
Jag har inte sprungit så många lopp (ännu), men har genomfört ett där jag så här i efterhand inser att jag borde brutit. Det var mitt första marathon (Vällingby marathon) där jag varit ordentligt förkyld innan. Inbillade mig att jag var frisk nog för att
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 08:59När jag har sprungit helt vilse i skogen på orienteringstävlingen och när pannlampans batteri tar slut :@
När jag har sprungit helt vilse i skogen på orienteringstävlingen och när pannlampans batteri tar slut :@
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 09:13Har du sagt till Hälge då att du bryter? För du vet väl knappt var du är utan pannlampan.
Har du sagt till Hälge då att du bryter? För du vet väl knappt var du är utan pannlampan.
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 10:34Själv associerar jag till en slalomtävling jag gjorde nån gång i 11-12-årsåldern när vi var på fjällsememester. Första veckan på slalomskidor och jättespännande. Ramlade dock, hasade ner en bit och tappade skidan. Fick på mig skidan igen, klättrade upp oc
Själv associerar jag till en slalomtävling jag gjorde nån gång i 11-12-årsåldern när vi var på fjällsememester. Första veckan på slalomskidor och jättespännande. Ramlade dock, hasade ner en bit och tappade skidan. Fick på mig skidan igen, klättrade upp oc
Quote from Lotta Lindström on 17 December 2008, 10:36Han hade brutit armen men fortsatte ändå den token
Han hade brutit armen men fortsatte ändå den token
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 10:37Det säger mer om Christer Ostbåge och de andra kommentatorerna än om idrottsutövare.
Det säger mer om Christer Ostbåge och de andra kommentatorerna än om idrottsutövare.
Quote from Elias Engqvist on 17 December 2008, 11:48En gång, långa BAMM-banan, första dan. Vi som inte var snabbast får en tät dimma över oss, hittar näst sista kontrollen men den sista hittar vi aldrig. Däremot hittar vi ett 15-tal andra som irrar och letar - vi klarar inte tidsgränsen och blir tvungna at
En gång, långa BAMM-banan, första dan. Vi som inte var snabbast får en tät dimma över oss, hittar näst sista kontrollen men den sista hittar vi aldrig. Däremot hittar vi ett 15-tal andra som irrar och letar - vi klarar inte tidsgränsen och blir tvungna at