Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 01:11Lucka nummer 18
Hur är det med träningen på jobbet, bland era kollegor?
…eller…
Finns det någon du måste låta vinna för att behålla friden?
Bild:http://www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/18dec.gif
Lucka nummer 18
Hur är det med träningen på jobbet, bland era kollegor?
…eller…
Finns det någon du måste låta vinna för att behålla friden?
Bild:http://www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/18dec.gif
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 06:01Inte en chans, allt för segern.
Inte en chans, allt för segern.
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 06:46Ingen annan på jobbet tränar löpning vad jag vet. Min chef kan inte ens springa till kaffemaskinen utan att flåsa.
Ingen annan på jobbet tränar löpning vad jag vet. Min chef kan inte ens springa till kaffemaskinen utan att flåsa.
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 07:17På våren brukar det vara några som hänger på på lunchen. Förra året körde vi träning inför Bellmanstafetten på tisdagar och torsdagar.
På våren brukar det vara några som hänger på på lunchen. Förra året körde vi träning inför Bellmanstafetten på tisdagar och torsdagar.
Quote from Jonny Persson on 18 December 2008, 08:04Finns inte en chans att jag frivilligt skulle låta någon vinna!
Finns inte en chans att jag frivilligt skulle låta någon vinna!
Quote from Elias Engqvist on 18 December 2008, 08:09Vi är ganska många som springer på jobbet men alla är mycket yngre än jag och speciellt dom jag springer med har jag ingen chans mot men det är alltid bra att träna med dom som är bättre!
Vi är ganska många som springer på jobbet men alla är mycket yngre än jag och speciellt dom jag springer med har jag ingen chans mot men det är alltid bra att träna med dom som är bättre!
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 08:18Jobbar på egen hand och jag vill sällan följa med på en runda på lunchen;)
Nuförtiden låter jag nästan alla vinna för att behålla friden ...kan jag ju säja efteråt i alla fall.
Jobbar på egen hand och jag vill sällan följa med på en runda på lunchen;)
Nuförtiden låter jag nästan alla vinna för att behålla friden ...kan jag ju säja efteråt i alla fall.
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 08:47Vi är strax över 100 pers på mitt jobb. Det finns några duktiga killar här på jobbet som jag omöjligt kan klå på kortare distanser (10 km). Däremot skulle dom inte ha en chans på längre distanser (dom orkar helt enkelt inte springa så långt) 😀
Tjejerna
Vi är strax över 100 pers på mitt jobb. Det finns några duktiga killar här på jobbet som jag omöjligt kan klå på kortare distanser (10 km). Däremot skulle dom inte ha en chans på längre distanser (dom orkar helt enkelt inte springa så långt) 😀
Tjejerna
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 09:19Fia-Lotta, Om något år kanske jag också kan skriva så där. Men till dess är 10 km långpasset som jag kör en gång i månaden i samband med vinterutmaningen här på Funbeat 🙂
Fia-Lotta, Om något år kanske jag också kan skriva så där. Men till dess är 10 km långpasset som jag kör en gång i månaden i samband med vinterutmaningen här på Funbeat 🙂
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 09:44Men du är ju också springpojke, Christer.
Men du är ju också springpojke, Christer.