Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 06:05Lady, det var min första tanke med då jag såg bilden.
Även att hitta den där perfekta känslan då man kan ligga på en hög ansträngning utan att behöva kämpa och återhämtningen efter en 40 höjdmers brant backe går på en grisblink.
Lady, det var min första tanke med då jag såg bilden.
Även att hitta den där perfekta känslan då man kan ligga på en hög ansträngning utan att behöva kämpa och återhämtningen efter en 40 höjdmers brant backe går på en grisblink.
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 07:21MItt mål att springa Göteborgsvarvet 09 , Det är del i min viktminskning på 25 kg.
Det är den bästa målbild jag har just nu , sedan har jag amnält mig till flera lopp.
Så går detta vägen för mig då springer jag Östersund Ecco halvmaraton i Juli.
Sen vänta
MItt mål att springa Göteborgsvarvet 09 , Det är del i min viktminskning på 25 kg.
Det är den bästa målbild jag har just nu , sedan har jag amnält mig till flera lopp.
Så går detta vägen för mig då springer jag Östersund Ecco halvmaraton i Juli.
Sen vänta
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 08:10Målet 09 är Stockholm Marathon på 3:20. Plats 999 eller bättre...
Långsiktigt är det milen under 40 och maran under 3 timmar.Annars har jag snott ett mål av Peter här på funbeat. Jag blev pappa i dryga 30års åldern och tränar nu för att få extra tid med
Målet 09 är Stockholm Marathon på 3:20. Plats 999 eller bättre...
Långsiktigt är det milen under 40 och maran under 3 timmar.
Annars har jag snott ett mål av Peter här på funbeat. Jag blev pappa i dryga 30års åldern och tränar nu för att få extra tid med
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 08:37Satsa hårt...eller i alla fall lagom hårt, och ha kul på vägen. Lycka till med alla målen.
Satsa hårt...eller i alla fall lagom hårt, och ha kul på vägen. Lycka till med alla målen.
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 09:32"Vart vill du komma med löpningen?"
Just nu är jag 2 mil från Gällivare.
Slutmålet är Treriksröset.
"Vart vill du komma med löpningen?"
Just nu är jag 2 mil från Gällivare.
Slutmålet är Treriksröset.
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 09:50Lars,
Skönt med nån som har konkreta mål! Var började du?
Lars,
Skönt med nån som har konkreta mål! Var började du?
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 09:57I Ystad.
I Ystad.
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 09:59Sprungit hela vägen? 😉
Sprungit hela vägen? 😉
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 10:14Jag summerar promenad, cykla, simma och löpning. Det känns lite abstrakt att jag skulle med mig som motor har tagit mig nästan ända fram till Gällivare.
Jag summerar promenad, cykla, simma och löpning. Det känns lite abstrakt att jag skulle med mig som motor har tagit mig nästan ända fram till Gällivare.
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 12:48Visst är det vägen som är målet. Inte bara på löpband. Även löpning utomhus så brukar man (förhoppningsvis?) komma tillbaka till där man började. Och speciellt när man fått upp ångan, och det känns som man kan hålla på hur länge som helst. Att lägga ut si
Visst är det vägen som är målet. Inte bara på löpband. Även löpning utomhus så brukar man (förhoppningsvis?) komma tillbaka till där man började. Och speciellt när man fått upp ångan, och det känns som man kan hålla på hur länge som helst. Att lägga ut si