Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 11:29Jag är målinriktad när jag handlar. Snabbt och effektivt är mitt motto - om jag bara iddes ta med mig den inställningen ut på löprundan skulle jag nog nå goda resultat. Men en runda i skogen kan jag njuta av, och då behöver det inte gå så fort 🙂
Jag är målinriktad när jag handlar. Snabbt och effektivt är mitt motto - om jag bara iddes ta med mig den inställningen ut på löprundan skulle jag nog nå goda resultat. Men en runda i skogen kan jag njuta av, och då behöver det inte gå så fort 🙂
Quote from Jan Lundquist on 20 December 2008, 11:31Shopping för mig är att gå runt i affärer och rekognosera. Själva avslutet av affären sker ofta på webben. Igår hämtade jag ut 90% av årets julklappaer från postutlämningsstället och kunde därmed inte regga någon fysisk aktivitet för det eftersom jag dess
Shopping för mig är att gå runt i affärer och rekognosera. Själva avslutet av affären sker ofta på webben. Igår hämtade jag ut 90% av årets julklappaer från postutlämningsstället och kunde därmed inte regga någon fysisk aktivitet för det eftersom jag dess
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 14:55Att shoppa är att samla! 😀
Jag älskar det, fast kanske inte precis just nu kring jul med all trängsel. Men jag kan lätt tillbringa en hel söndag inne i stan - travandes runt i affärer alternerat med att fika. 🙂
Att shoppa är att samla! 😀
Jag älskar det, fast kanske inte precis just nu kring jul med all trängsel. Men jag kan lätt tillbringa en hel söndag inne i stan - travandes runt i affärer alternerat med att fika. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 15:53Helt klart den andra typen som hellre springer en löprunda, om det inte gäller sportprylar förstås! Undantaget hyra och mat så äter sportgrejer upp största delen av mina pengar 🙂
Helt klart den andra typen som hellre springer en löprunda, om det inte gäller sportprylar förstås! Undantaget hyra och mat så äter sportgrejer upp största delen av mina pengar 🙂
Quote from Jonas Täng on 20 December 2008, 16:59Jodå, visst har vi shoppat julklappar idag. I sportaffären. (Men vi tränade först.)
Jodå, visst har vi shoppat julklappar idag. I sportaffären. (Men vi tränade först.)
Quote from Fredrik Svensson on 20 December 2008, 17:11Största julhandelsdagen enligt VISA? Vad lustigt... Jag skulle absolut inte köpa fler klappar, men hur kom det sig att det bidde så idag iallfall? Kan VISA lagt ut en kollektiv förtrollning?
Annars sållar jag mig till övriga... Att ta en shoppingdag med
Största julhandelsdagen enligt VISA? Vad lustigt... Jag skulle absolut inte köpa fler klappar, men hur kom det sig att det bidde så idag iallfall? Kan VISA lagt ut en kollektiv förtrollning?
Annars sållar jag mig till övriga... Att ta en shoppingdag med
Quote from Lotta Lindström on 20 December 2008, 18:04Klockren beskrivning på hur jag fungerar i affärer. Råkade hamna i en klädaffär med en kompis igår. Var ytterst glad över sittpallen utanför provrummet. Skogen klarar jag däremot av i hur många timmar som helst 🙂
Klockren beskrivning på hur jag fungerar i affärer. Råkade hamna i en klädaffär med en kompis igår. Var ytterst glad över sittpallen utanför provrummet. Skogen klarar jag däremot av i hur många timmar som helst 🙂
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 18:48Man kanske skulle öppna en utomhusbutik för alla löpare som inte vill gå i affärer 🙂 . "Grab and Run" . *spånar *
Man kanske skulle öppna en utomhusbutik för alla löpare som inte vill gå i affärer 🙂 . "Grab and Run" . *spånar *
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 00:02Lucka nummer 21
För dig som älskar att stå på startlinjen med en nummerlapp på bröstet.
Hur märks det att du är en riktig löpare?
Bild:http://www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/21dec.jpg
Lucka nummer 21
För dig som älskar att stå på startlinjen med en nummerlapp på bröstet.
Hur märks det att du är en riktig löpare?
Bild:http://www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/21dec.jpg
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 07:59Började nog "steget" från motionär till löpare för några år sedan när man helt plötsligt var ute och sprang hela vintern och inte lät regn och höstrusk få mig att stanna inomhus längre. Var nog även då som omgivningen började inse att de inte kunde stoppa
Började nog "steget" från motionär till löpare för några år sedan när man helt plötsligt var ute och sprang hela vintern och inte lät regn och höstrusk få mig att stanna inomhus längre. Var nog även då som omgivningen började inse att de inte kunde stoppa