Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningJulkalender för löpare
You need to log in to create posts and topics.

Visst borde man ha ett klart mål, eller...?
Då jag började springa/jogga/gå var mitt främsta mål att minska i vikt.
Det är fortfarande en del av målet, men samtidigt har jag märkt att det finns så många andra mål man kan ställa upp.
I somras sa jag att mi

Jag hoppas jag inte drabbas av någon allvarligare skada (eller allt för många) och i övrigt att jag håller mig frisk och funktionsduglig (tror jag kan påverka det ganska mycket själv med livsstilen) så jag kan hålla på med löpningen ända tills jag dör som

Måste man komma någon vart, kan det inte bara få vara roligt? Hypotetisk fråga. Själv har jag tuffa, kortsiktiga mål jag vill uppnå, så jag är kanske inte rätt man att ställa den. Men i långa loppet vill jag bara att det ska vara roligt.

Markus, av de tider du presenterar är 400m något du kan fixa nästa år om du vill, och efter 40 om du så vill. De andra är tuffare och måste nog göras innan du fyller 40, som sagt! Få 40-åringar kommer i närheten av de tiderna, men något fler skulle fortfa

Väldigt ofta kommer jag absolut ingenstans. Jag är lika glad för det!

God Jul! 🙂

bild:http://i274.photobucket.com/albums/jj279/Fia-Lotta/Lpning-1.jpg

Lucka nummer 20

Idag är det enligt VISA årets största shoppingdag. Det tycker jag ska uppmärksammas.

Vem är ni? Den pryltokiga shopparen eller den som inte förstår att de bara orkar stå i affären när man lika gärna kunde spenderat tiden på en löprunda?

Fia-Lotta: snygg bild och God Jul på dig själv.

Om du väldigt ofta inte kommer någonstans, så kommer du att komma långt.

Kör så det ryker!

Nu gör jag inte maran på sub 3 annars var den klockren 🙂

Handlar på webben, annars skulle jag aldrig orka.

Jag är allt annat än snabb när det gäller löpning, men jag är uthållig. Om det gäller shopping enbart som bihang till någon annan, som bildens löpare illustreras, då är jag precis som på bilden, fullständigt utmattad efter en kvart. När det gäller att sho