Quote from Elias Engqvist on 18 December 2008, 09:47Jo, men jag är glad ändå!
Jo, men jag är glad ändå!
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 12:04Måste bara säga att det här var en väldigt bra tråd! Underhållande läsning - me like. Jag ska från och med idag bli en daglig tradition (synd att det bara är en vecka kvar).
Sofia (www.runordie.blogg.se)
Måste bara säga att det här var en väldigt bra tråd! Underhållande läsning - me like. Jag ska från och med idag bli en daglig tradition (synd att det bara är en vecka kvar).
Sofia (www.runordie.blogg.se)
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 12:40Tusen tack Sofia och alla ni som deltar i dialogen och generöst bjuder på egna erfarenheter, åsikter och roligheter i samband med dagens illustration och frågorna kring dessa.
När jag ändå är inne i tackandet vill jag också tacka alla er som köpt vårt bo
Tusen tack Sofia och alla ni som deltar i dialogen och generöst bjuder på egna erfarenheter, åsikter och roligheter i samband med dagens illustration och frågorna kring dessa.
När jag ändå är inne i tackandet vill jag också tacka alla er som köpt vårt bo
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 00:15Lucka nummer 19
Vad har du för mål med din träning? Vart vill du komma med löpningen?
Bild:http://www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/19dec.jpg
Lucka nummer 19
Vad har du för mål med din träning? Vart vill du komma med löpningen?
Bild:http://www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/19dec.jpg
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 00:51Jag väljer att låta Robert Broberg svara åt mig:
http://www.robertbroberg.se/texter/morottext.html#malet
Jag väljer att låta Robert Broberg svara åt mig:
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 00:58Härligt,
men ska man inte sova så här dags för att orka jobba/träna imorgon?
Härligt,
men ska man inte sova så här dags för att orka jobba/träna imorgon?
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 01:01Jag har jobbat tills för inte så länge sen 🙂
Fast visst har han en poäng, den gode Broberg, i att målet är vägen? 🙂
Jag har jobbat tills för inte så länge sen 🙂
Fast visst har han en poäng, den gode Broberg, i att målet är vägen? 🙂
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 01:05Jag vill komma i mål den 24 maj 2009, maraton, Köpenhamn. Efter det är målet att sätta upp ett nytt mål att träna för. Jag tränar endast för välmåendet och för att det är så sinnessjukt roligt att sätta upp mål som man tänker sig orimliga och sedan träna
Jag vill komma i mål den 24 maj 2009, maraton, Köpenhamn. Efter det är målet att sätta upp ett nytt mål att träna för. Jag tränar endast för välmåendet och för att det är så sinnessjukt roligt att sätta upp mål som man tänker sig orimliga och sedan träna
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 01:06Visst är det så, och målet ändras längs vägen. Eller blir det tvärtom nu: vägen ändras längs målet?
Visst är det så, och målet ändras längs vägen. Eller blir det tvärtom nu: vägen ändras längs målet?
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 01:09Jag skulle nog formulera det precis som du först sa, att målet ändras längs vägen. För när man inser att man kommer att klara den utmaningen man har satt upp för sig så börjar man redan planera en ny. Eller i alla fall är det så för mig. Nu borde jag verk
Jag skulle nog formulera det precis som du först sa, att målet ändras längs vägen. För när man inser att man kommer att klara den utmaningen man har satt upp för sig så börjar man redan planera en ny. Eller i alla fall är det så för mig. Nu borde jag verk