Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 06:37Helst springer jag i solsken och fågelkvitter ... tidiga soluppgångar på sommarhalvåret är en riktig energikick! (H:)
En vintermorgon saknar både solsken och fågelkvitter, men av praktiska orsaker springer jag ändå för det mesta innan frukost...
Helst springer jag i solsken och fågelkvitter ... tidiga soluppgångar på sommarhalvåret är en riktig energikick! (H:)
En vintermorgon saknar både solsken och fågelkvitter, men av praktiska orsaker springer jag ändå för det mesta innan frukost...
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 07:54Mitt på dagen.
Förmiddagen är uppladdning - eftermiddagen är nervarvning. 🙂
Mitt på dagen.
Förmiddagen är uppladdning - eftermiddagen är nervarvning. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 07:55Vårmorgondag med nya löv/blommor och fågelkvitter
Vårmorgondag med nya löv/blommor och fågelkvitter
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 07:55Kvällen, helt klart. Det är för min del enorm skillnad på uppvärmningsinsatsen som krävs för att mentalt och kroppsligen nå en viss intensitetsnivå. Sedan kör jag å andra sidan gärna långpass på morgnarna, det krävs bara att man vaknat för det. 🙂
Kvällen, helt klart. Det är för min del enorm skillnad på uppvärmningsinsatsen som krävs för att mentalt och kroppsligen nå en viss intensitetsnivå. Sedan kör jag å andra sidan gärna långpass på morgnarna, det krävs bara att man vaknat för det. 🙂
Quote from Jonny Persson on 2 December 2008, 08:05Tränar helst morgon och kväll så att det blir jämnt fördelat.
Tränar helst morgon och kväll så att det blir jämnt fördelat.
Quote from Elias Engqvist on 2 December 2008, 08:09Jag gillar de flesta tider o väder faktiskt - alla har sin charm. En kväll i snöstorm eller en vårmorgon i soluppgång - även om det fysiskt är skönare i solen så kan det mentalt vara fantastiskt att vara ute i ett riktigt oväder också...
Jag gillar de flesta tider o väder faktiskt - alla har sin charm. En kväll i snöstorm eller en vårmorgon i soluppgång - även om det fysiskt är skönare i solen så kan det mentalt vara fantastiskt att vara ute i ett riktigt oväder också...
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 08:23Under vinterhalvåret är det absolut på lunchen. Då helt plötsligt märker man att det existerar dagsljus fortfarande, att småfåglarna viner i luften och att man behöver solglasögon mitt i december...
Under vinterhalvåret är det absolut på lunchen. Då helt plötsligt märker man att det existerar dagsljus fortfarande, att småfåglarna viner i luften och att man behöver solglasögon mitt i december...
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 08:53Före lunch. Före middagen. På kvällen är också härligt.
Före lunch. Före middagen. På kvällen är också härligt.
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 08:55Av någon anledning känner jag mig mer "nyttig" när jag har varit ute på en morgonrunda före frukost, men på vinterhalvåret blir det mest kvällsturer.
Det är fascinerande hur en och samma löprunda kan kännas så olika beroende av årstid, tid på dygnet, väd
Av någon anledning känner jag mig mer "nyttig" när jag har varit ute på en morgonrunda före frukost, men på vinterhalvåret blir det mest kvällsturer.
Det är fascinerande hur en och samma löprunda kan kännas så olika beroende av årstid, tid på dygnet, väd
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 09:00Marcus: Dagar med fler pass om dagen är ovanliga för mig nuförtiden. Men visst var det skönt då jag sysslade med sånt och kroppen nästan krävde det.
Marcus: Dagar med fler pass om dagen är ovanliga för mig nuförtiden. Men visst var det skönt då jag sysslade med sånt och kroppen nästan krävde det.