Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 08:51@david. Det är just ideérna som ändrar saker och ting! Hope is da shit!
@david. Det är just ideérna som ändrar saker och ting! Hope is da shit!
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 11:36Har i denna diskussion inte fått något bra svar på hur man bäst skyddar ansiktet mot den kalla vinden. Förslag?
Har i denna diskussion inte fått något bra svar på hur man bäst skyddar ansiktet mot den kalla vinden. Förslag?
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 11:41@Patrik:
http://www.militart.se/product.html?product_id=121
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 11:53Vad var det för fel på Tottemans förslag om balaklava?
Vad var det för fel på Tottemans förslag om balaklava?
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 12:36Ursäkta, den hade jag missat!
Ursäkta, den hade jag missat!
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 18:45Så blir det ibland :-). Själv har jag balaklava och/eller buff på min lista till tomten.
Så blir det ibland :-). Själv har jag balaklava och/eller buff på min lista till tomten.
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 21:32Vid kallare än -17 så ställde min förra ridklubb in lektionerna med hänsyn till hästarna. Klubben hade inget ridhus på den tiden. Själv (utan pålle) har jag pulsat/hoppat fram i djup snö då det var -35 förra året. Kändes ganska ok, men jag skulle inte jog
Vid kallare än -17 så ställde min förra ridklubb in lektionerna med hänsyn till hästarna. Klubben hade inget ridhus på den tiden. Själv (utan pålle) har jag pulsat/hoppat fram i djup snö då det var -35 förra året. Kändes ganska ok, men jag skulle inte jog
Quote from Catharina Brattlin on 29 November 2010, 21:37Sorry, AM, men jag har läst fel hela tiden. Jag har läst "baklava" och funderat på hur man lyckas sno ett bakverk runt halsen/huvudet. (H)
En buff om halsen och en om huvudet så klarar jag mig till -15 iaf.
Sorry, AM, men jag har läst fel hela tiden. Jag har läst "baklava" och funderat på hur man lyckas sno ett bakverk runt halsen/huvudet. (H)
En buff om halsen och en om huvudet så klarar jag mig till -15 iaf.
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 08:20Löpträning vid -15 grader funkar fint. Är det kallare tar jag mig en funderare om det kanske bör bli annan träning istället.
Att vara ute när det är kallare än 22-23 grader tycker jag inte är angenämt trots att jag är från Sollefteå
Löpträning vid -15 grader funkar fint. Är det kallare tar jag mig en funderare om det kanske bör bli annan träning istället.
Att vara ute när det är kallare än 22-23 grader tycker jag inte är angenämt trots att jag är från Sollefteå
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 09:34Jag antar att det finns balaklava i olika sorters material. Vilket material är att rekommendera?
Jag antar att det finns balaklava i olika sorters material. Vilket material är att rekommendera?