Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 10:28Beror mycket på tempot. Är det kallt (för mig kallare än ca -15) så går det att träna ute men jag undviker att köra så hårt att jag blir rejält andfådd.
Norska skidåkarna blev stoppade av sin läkare att delta i Kuusamo nu när det var nedåt -20. Tävlingst
Beror mycket på tempot. Är det kallt (för mig kallare än ca -15) så går det att träna ute men jag undviker att köra så hårt att jag blir rejält andfådd.
Norska skidåkarna blev stoppade av sin läkare att delta i Kuusamo nu när det var nedåt -20. Tävlingst
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 10:41Material? Ull såklart!
Material? Ull såklart!
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 11:09?????????? Självklart 100% polyester fleece!
Syntet is The Shit! (t+)
Ull kan fåren ha på sig..Vill man vara lite "flashigare" kan man köra denna.. (H)
BILD:http://www.fotosearch.com/bthumb/AGE/AGE015/L04-256156.jpg
Fast inte så bra i kylan..
?????????? Självklart 100% polyester fleece!
Syntet is The Shit! (t+)
Ull kan fåren ha på sig..
Vill man vara lite "flashigare" kan man köra denna.. (H)
BILD:http://www.fotosearch.com/bthumb/AGE/AGE015/L04-256156.jpg
Fast inte så bra i kylan..
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 12:19Nu har jag fått olika bud. Är det helt enkelt en smaksak? Det bör ju hålla vinden emot och andas på samma gång!
Nu har jag fått olika bud. Är det helt enkelt en smaksak? Det bör ju hålla vinden emot och andas på samma gång!
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 12:27Ull, i synnerhet merinoull, kommer att fortsätta värma även när du blivit svettig och blöt.
Ull, i synnerhet merinoull, kommer att fortsätta värma även när du blivit svettig och blöt.
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 12:29Tack för det klara beskedet!
Tack för det klara beskedet!
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 20:07Sylvia: Baklava när det finns pita? Tror inte det (H:).
Sylvia: Baklava när det finns pita? Tror inte det (H:).
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 20:08Eller maznik... kommer inte ihåg vad det heter i övriga ex-juggeslavien.
Eller maznik... kommer inte ihåg vad det heter i övriga ex-juggeslavien.
Quote from Catharina Brattlin on 30 November 2010, 22:28AM, sant! 🙂
Pita heter det i Slovenien, vet jag. Mamma brukade baka med äpplen. Maznik, har jag för mig, är ett makedonskt bakverk?
Hursom är det nog svårt att svänga runt halsen, oavsett vad det heter.
AM, sant! 🙂
Pita heter det i Slovenien, vet jag. Mamma brukade baka med äpplen. Maznik, har jag för mig, är ett makedonskt bakverk?
Hursom är det nog svårt att svänga runt halsen, oavsett vad det heter.
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 22:34Hm, nu blandade jag ihop allt som vanligt - pita och maznik är ju inte ens lika varann. Jag skyller pappas serbiska fru som matat mig med fantastisk pita så fort vi varit på besök.
Hm, nu blandade jag ihop allt som vanligt - pita och maznik är ju inte ens lika varann. Jag skyller pappas serbiska fru som matat mig med fantastisk pita så fort vi varit på besök.