Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 09:57Happ, då är det eviga gnället om katter i rabatter löst då! 😀
Happ, då är det eviga gnället om katter i rabatter löst då! 😀
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 12:14kick ass, Fredrika nu fattar t o m jag
(L)
kick ass, Fredrika nu fattar t o m jag
(L)
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 00:38En ny vändning på tråden. – Känns det när kroppen börjar förbränna muskler?
Som orienterare kan jag säga att jag känner det i HUVUDET. Normalt gör jag min bom efter 40 minuter. När jag är mer vältränad så har jag förflyttat fram gränsen, då jag gör mina t
En ny vändning på tråden. – Känns det när kroppen börjar förbränna muskler?
Som orienterare kan jag säga att jag känner det i HUVUDET. Normalt gör jag min bom efter 40 minuter. När jag är mer vältränad så har jag förflyttat fram gränsen, då jag gör mina t
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 17:30Varför luktar min man aceton efter en sjöblöt jobbfest då?
Ytterligare en process?
Varför luktar min man aceton efter en sjöblöt jobbfest då?
Ytterligare en process?
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 18:07Det är för att chefen har tuggat på dina lårmuskler, Lingling.
Det är för att chefen har tuggat på dina lårmuskler, Lingling.
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 18:12MINA?
MINA?
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 18:13* asgarv *
* asgarv *
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 18:15Själv går jag nämligen ALDRIG på sjöblöta dylika ...
Själv går jag nämligen ALDRIG på sjöblöta dylika ...
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 18:43Enligt mig är den största anledningen till att en ex. långdistansare kan börja lukta aceton - att han/hon försatts i ketos och faktiskt producerar just aceton.
Kroppen har tre bränsledepåer att tillgå när bränslet tryter. Protein, som kan konverteras til
Enligt mig är den största anledningen till att en ex. långdistansare kan börja lukta aceton - att han/hon försatts i ketos och faktiskt producerar just aceton.
Kroppen har tre bränsledepåer att tillgå när bränslet tryter. Protein, som kan konverteras til
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 19:06Frågade min expert direkt och han kopplade till ngt av Paulun han läst om att alkohol påverkar glykogenerna ...
Frågade min expert direkt och han kopplade till ngt av Paulun han läst om att alkohol påverkar glykogenerna ...