Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 22:12Det är därför det luktar speciellt på malmö atletklubb, när många styrke&tyngdlyftare är där och kör hårda pass?
Det är därför det luktar speciellt på malmö atletklubb, när många styrke&tyngdlyftare är där och kör hårda pass?
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 22:23Kan ju vara anabola-finnarna som läcker konstiga substanser också 😛
Kan ju vara anabola-finnarna som läcker konstiga substanser också 😛
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 20:01Okej folks, bänka er i myshörnan, för nu har jag läst på minsann.
FRÅGA: Känns det när kroppen förbränner muskler under träning? (ursprungsfrågan)
1) Kroppen använder *inte* musklerna som energikälla vid energibrist under träning. Det protein/aminosyror
Okej folks, bänka er i myshörnan, för nu har jag läst på minsann.
FRÅGA: Känns det när kroppen förbränner muskler under träning? (ursprungsfrågan)
1) Kroppen använder *inte* musklerna som energikälla vid energibrist under träning. Det protein/aminosyror
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 20:18Edit, Glöm inte mig.
Edit, Glöm inte mig.
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 20:23Fredrika: (L)
Fredrika: (L)
Quote from Catharina Brattlin on 28 July 2009, 21:32Tack Fredrika! Det var bra påläst! 🙂
Tack Fredrika! Det var bra påläst! 🙂
Quote from Therese Linner on 28 July 2009, 21:36Och (L) för att du sammanfattar det så att jag, som inte ens hade naturkunskap på gymnasiet, fattar!
Och (L) för att du sammanfattar det så att jag, som inte ens hade naturkunskap på gymnasiet, fattar!
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 00:11Instämmer, lysande!
En gammal insikt från miljöforskningen flyter upp -- urin innehåller "ren" urea (urinämne) som är ett extremt lättupptaget näringsämne för växter. Urea luktar i princip inget. Men så fort urea hamnar i en bakteriell miljö (= blandas
Instämmer, lysande!
En gammal insikt från miljöforskningen flyter upp -- urin innehåller "ren" urea (urinämne) som är ett extremt lättupptaget näringsämne för växter. Urea luktar i princip inget. Men så fort urea hamnar i en bakteriell miljö (= blandas
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 01:11Tolkar det som att man ska eftersvettas i grönsakslandet?
Tolkar det som att man ska eftersvettas i grönsakslandet?
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 09:44Ja, jag hörde nån historia om en snubbe som planterat ett äppleträd i trädgården samtidigt som sin granne som var miljöaktivist. Efter några år var miljöaktivistens träd dubbelt så stort, frodigt, blommade mer och gav mer frukt. Det visade sig att miljöak
Ja, jag hörde nån historia om en snubbe som planterat ett äppleträd i trädgården samtidigt som sin granne som var miljöaktivist. Efter några år var miljöaktivistens träd dubbelt så stort, frodigt, blommade mer och gav mer frukt. Det visade sig att miljöak