Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 18:04Jag är med! Under 50 är mitt stora mål. Sprang på 51,26 i tjejmilen 2005. 2007 blev jag sjuk, så nu 2008 vill jag verkligen under i något millopp!
Jag är med! Under 50 är mitt stora mål. Sprang på 51,26 i tjejmilen 2005. 2007 blev jag sjuk, så nu 2008 vill jag verkligen under i något millopp!
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 18:14Oj, har inte läst ordentligt, 3:e februari är jag och åker skidor inför Öppet spår.. får nog testa senare på säsongen.
Oj, har inte läst ordentligt, 3:e februari är jag och åker skidor inför Öppet spår.. får nog testa senare på säsongen.
Quote from j sollerman on 22 January 2008, 18:17Under 50 mintuer på milen är målet för i år. Vet inte riktigt va jag ligger på just nu, kanske 55. Får testa nångång framöver. Kul att inspireras av varandra.
Under 50 mintuer på milen är målet för i år. Vet inte riktigt va jag ligger på just nu, kanske 55. Får testa nångång framöver. Kul att inspireras av varandra.
Quote from j sollerman on 22 January 2008, 18:24skulle gärna vara med 3 feb men de ligger 336,13 km från mig. Men alla kanske ska springa en 10 km på varsitt håll och så skriver vi hur fort de gick så vet vi hur mycket vi har att kapa för att klara sub 50????
Fia-lotta hade du startat en grupp eller b
skulle gärna vara med 3 feb men de ligger 336,13 km från mig. Men alla kanske ska springa en 10 km på varsitt håll och så skriver vi hur fort de gick så vet vi hur mycket vi har att kapa för att klara sub 50????
Fia-lotta hade du startat en grupp eller b
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 18:49Det vore grymt om ett helt gäng funbeatare satte en sub50 eller PB samma datum, även om det sker på olika platser. PB kan jag nog fixa, men är lite tveksam till sub50...
Det vore grymt om ett helt gäng funbeatare satte en sub50 eller PB samma datum, även om det sker på olika platser. PB kan jag nog fixa, men är lite tveksam till sub50...
Quote from j sollerman on 22 January 2008, 18:52Om man har som mål att springa sub 50 2008 ska man nog inte klara de redan 3 feb. Då får man kanske ha ett annat mål för 2008.
Om man har som mål att springa sub 50 2008 ska man nog inte klara de redan 3 feb. Då får man kanske ha ett annat mål för 2008.
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 19:18Kalle: Har bara startat den här tråden. Ska vi fixa en grupp eller?
Det är ju ett första försök den 3/2 - inte säkert att vi klarar! 🙂
Kalle: Har bara startat den här tråden. Ska vi fixa en grupp eller?
Det är ju ett första försök den 3/2 - inte säkert att vi klarar! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 19:32Sorry dublett pga omladdning...
Sorry dublett pga omladdning...
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 19:34Kalle självklart har du rätt! Men några av oss som tänkt knäcka gränsen på t.ex. Midnattsloppet klarar ju att springa i det tempot åtminstone korta sträckor.
Tråden börjades ju av Fia-Lotta som har 5:00 som sitt ångesttempo, trots att hon (som många andr
Kalle självklart har du rätt! Men några av oss som tänkt knäcka gränsen på t.ex. Midnattsloppet klarar ju att springa i det tempot åtminstone korta sträckor.
Tråden börjades ju av Fia-Lotta som har 5:00 som sitt ångesttempo, trots att hon (som många andr
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 19:43Fia-Lotta (t+)
Kul initiativ - jag läser & läser & läser ......Daniel
Du är verkligen engagerad & bussig! (t+)Lycka till alla som springer. Jag har ambitionen sub 50 på Midnattsloppet i Göteborg i augusti så det är för tidigt för mig nu. Annars hade
Fia-Lotta (t+)
Kul initiativ - jag läser & läser & läser ......
Daniel
Du är verkligen engagerad & bussig! (t+)
Lycka till alla som springer. Jag har ambitionen sub 50 på Midnattsloppet i Göteborg i augusti så det är för tidigt för mig nu. Annars hade