Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 19:46Tack Harald! 🙂
Jag tycker det låter tilltalande med en grupp - då kan vi ju starta fler trådar i ämnet. Men går det att flytta den här tråden då?
Tack Harald! 🙂
Jag tycker det låter tilltalande med en grupp - då kan vi ju starta fler trådar i ämnet. Men går det att flytta den här tråden då?
Quote from Lena Bjerlöw on 22 January 2008, 19:50Jag vill också vara med! Inte för att ja springer just nu, och har några minuter ner till 50. Men det där med en hunk som drar lät väldigt lockande! (H:) Har ni bestämt den 3dje feb nu?
Får se om ja kan springa tills dess....
Jag vill också vara med! Inte för att ja springer just nu, och har några minuter ner till 50. Men det där med en hunk som drar lät väldigt lockande! (H:) Har ni bestämt den 3dje feb nu?
Får se om ja kan springa tills dess....
Quote from Viktor Wrede on 22 January 2008, 20:02Har också för långt att delta live så att säga men vilken härlig idé att prova var och en på sitt håll just 3/2och se var man hamnar! Jag satsar på det och ska försöka komma så nära 50 iallafall - så har man fler tillfällen att fixa det om det inte lycka
Har också för långt att delta live så att säga men vilken härlig idé att prova var och en på sitt håll just 3/2och se var man hamnar! Jag satsar på det och ska försöka komma så nära 50 iallafall - så har man fler tillfällen att fixa det om det inte lycka
Quote from Sissel Svanøe on 22 January 2008, 21:05Nu har jag fått tag på en draghare till februari. Dessvärre får jag ta det på lördagen eftersom söndagen är vikt åt banlöpning. Men jag kan mörka resultatet till på söndagen 🙂
Nu har jag fått tag på en draghare till februari. Dessvärre får jag ta det på lördagen eftersom söndagen är vikt åt banlöpning. Men jag kan mörka resultatet till på söndagen 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 22 January 2008, 21:17Finns det inga Västeråsare som är sugna på att göra samma sak nån gång, som ni 08or ska göra den 3 februari?? Det blir svårt att fixa skjuts och det egna körkortet är minst ett halvår bort än så länge så jag kan tyvärr inte va med på er lilla grej...Hur g
Finns det inga Västeråsare som är sugna på att göra samma sak nån gång, som ni 08or ska göra den 3 februari?? Det blir svårt att fixa skjuts och det egna körkortet är minst ett halvår bort än så länge så jag kan tyvärr inte va med på er lilla grej...Hur g
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 21:24Perfekt tråd/grupp för min del. För 15 års sen som ungdomslöpare i orientering sprang jag milen på 43 min som bäst. Hehe men det gör jag knappast nu 😀
Ligger runt timmen nu, men mitt mål är att komma under 50 min 2008. Kanske lagom till midnattsloppet i
Perfekt tråd/grupp för min del. För 15 års sen som ungdomslöpare i orientering sprang jag milen på 43 min som bäst. Hehe men det gör jag knappast nu 😀
Ligger runt timmen nu, men mitt mål är att komma under 50 min 2008. Kanske lagom till midnattsloppet i
Quote from Galderma Fritidsförening on 22 January 2008, 21:32jag ligger strax under 60 minuter på milen just nu men har sprungit den på 45 förut. Vill göra sub50 nån gång i år i alla fall... men jag när jag springer så springer jag i den hastighet som känns bekvämt just för tillfället. Har svårt både att dra ner p
jag ligger strax under 60 minuter på milen just nu men har sprungit den på 45 förut. Vill göra sub50 nån gång i år i alla fall... men jag när jag springer så springer jag i den hastighet som känns bekvämt just för tillfället. Har svårt både att dra ner p
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 21:51Vill oxå under 50 min på milen men har tänkt fixa det på Premiärmilen 30.e mars 🙂 De närmaste söndagarna är vikta för långpass med TSM..
Vill oxå under 50 min på milen men har tänkt fixa det på Premiärmilen 30.e mars 🙂 De närmaste söndagarna är vikta för långpass med TSM..
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 21:53Trevligt initiativ iaf Daniel!!!
Trevligt initiativ iaf Daniel!!!
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 22:59Har alltid haft 5 min tempo som ett bra mål för halvmaran. Men när man funderar på det så har jag nog aldrig klockat under 50 på milen heller, så det blir ju ett bra delmål. Så jag är på. Nu ska man bara mäta ut en bra milsträcka också?
Har alltid haft 5 min tempo som ett bra mål för halvmaran. Men när man funderar på det så har jag nog aldrig klockat under 50 på milen heller, så det blir ju ett bra delmål. Så jag är på. Nu ska man bara mäta ut en bra milsträcka också?