Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 07:09Draghjälp är underbart. Själv fick jag häng på en rullskidåkare och krossade mitt pers med flera minuter, samt var bara halvminuten från 50min. Lycka till att krossa mentalspärren!
Draghjälp är underbart. Själv fick jag häng på en rullskidåkare och krossade mitt pers med flera minuter, samt var bara halvminuten från 50min. Lycka till att krossa mentalspärren!
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 15:29Peppad av denna diskussion gav jag mig på ett försök att pressa miltiden idag på Skatåsmilen i Göteborg. Hade sen tidigare bästatid på 51,16 men med nya skor och lite jävlaranamma lyckades jag pressa den till 49,18 och därmed gå under 50 på milen för förs
Peppad av denna diskussion gav jag mig på ett försök att pressa miltiden idag på Skatåsmilen i Göteborg. Hade sen tidigare bästatid på 51,16 men med nya skor och lite jävlaranamma lyckades jag pressa den till 49,18 och därmed gå under 50 på milen för förs
Quote from Therese Linner on 24 January 2008, 15:34Grattis Sven! (t+)
Grattis Sven! (t+)
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 15:45Grattis!!! Jättebra jobbat Sven! 🙂
Grattis!!! Jättebra jobbat Sven! 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 24 January 2008, 15:51F.n va bra Sven! Grattis! Gott jobbat!
F.n va bra Sven! Grattis! Gott jobbat!
Quote from Viktor Wrede on 24 January 2008, 16:12Härligt jobbat! Så kul att höra att det går bra!! Ska bli spännade att se hur många pers som trillar in under3/2 här...nådde själv ett av mina mål för året - kanske lite väl tidigt men kul iallafall - när jag idag lyckades att genomföra min första halvma
Härligt jobbat! Så kul att höra att det går bra!! Ska bli spännade att se hur många pers som trillar in under3/2 här...nådde själv ett av mina mål för året - kanske lite väl tidigt men kul iallafall - när jag idag lyckades att genomföra min första halvma
Quote from j sollerman on 24 January 2008, 16:15Om du gjorde 1:56 idag så tror jag nog att du ska klara under 1:50 denna säsongen. Och sub 50 på milen ska nog trilla in den också
Om du gjorde 1:56 idag så tror jag nog att du ska klara under 1:50 denna säsongen. Och sub 50 på milen ska nog trilla in den också
Quote from Viktor Wrede on 24 January 2008, 16:21Nu blir jag jätteinspirerad:D!! 1:50 på halvmara och sub 50 på milen är tider jag bara DRÖMT om tidigare...det är så kul när man känner att träningen verkligen ger något och att det blir sekundrar och minutrar på klockan. Idag ska jag suga på den här kara
Nu blir jag jätteinspirerad:D!! 1:50 på halvmara och sub 50 på milen är tider jag bara DRÖMT om tidigare...det är så kul när man känner att träningen verkligen ger något och att det blir sekundrar och minutrar på klockan. Idag ska jag suga på den här kara
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 16:25Bra kämpat Sven! (hv)
Pia: Om du råkar fixa en halvmara på 1h 56m i januari så är det ju bara att skaffa ett nytt tuffare mål? 😉 Sub50 kommer gå som en dans!
Bra kämpat Sven! (hv)
Pia: Om du råkar fixa en halvmara på 1h 56m i januari så är det ju bara att skaffa ett nytt tuffare mål? 😉 Sub50 kommer gå som en dans!
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 16:31Grattis både Sven & Pia!
Himla bra jobbat (hv)
Grattis både Sven & Pia!
Himla bra jobbat (hv)