Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKampen mot milen under 50 minuter
You need to log in to create posts and topics.

Sven! Att komma under 50 för första gången är stort. Att dessutom göra det på Skatåsmilen var inte illa! Grattis i massor! (t+)

Idag sprang jag en mil på löpband på 55 minuter utan att det var särskilt jobbigt, det var som att springa ett normalt distanspass. Jag tror att jag kommer fixa milen under 50 minuter innan 2008 är över. Det är i alla fall min målsättning 😀

Klart du fixar det Josefin! 🙂

Tror lilla sävsjö småland har ett av sveriges roligaste 2.5km spår. längsta flacka partiet är ca 250m annars händer det nåt hela tiden. På sön 3/2 ska jag ta med klockan för första gången denna sträcka, ska bli grymme. 4 varv samtidigt som en massa andr

Ajajajajajaj.... Rethostan, frusenheten (heter det verkligen så?) och tröttheten som har kommit smygande under dagen känns verkligen oroande inför nästa söndag... (#)

Jane: vet du vad jag tror du har fått?
Ont i nervösen 😉
Lycka till

Hahahaha!!! Jag hoppas innerligt att du har rätt!!!! 😀

Hej! Jag har en bit kvar till era mål om sub50, men tänkte att detta nog var rätt forum att fråga på 😀 Jag har märkt att jag tenderar att öka takten succesivt när jag springer. Ex om jag springer 10K börjar jag på 8 km/h för att sluta på 13 km/h och med

Det låter som om du, Andreas, skulle springa 10K INNAN du gör ett PB försök - vem vet du kanske tar de nästa 10K på 30min blankt 😉

Jag känner igen mig Andreas i det du säger. Ofta om jag bestämt mig för att NU IDAG ska jag springa riktigt lugnt så håller det ett tag. När jag börjar närma mig slutet skriker liksom kroppen efter att få känna den där känslan av "utpumpad". Det kommer in