Quote from Sissel Svanøe on 2 February 2008, 20:03Och jag kan meddela att här på västkusten gjordes ett tappert försök, på ett illblåsigt Stenkullens idrottplats, som avbröts efter 5 km. 🙁 Jag var på väg att ge upp redan efter 2 km då jag kämpat som en gnu i motvinden. Min självuppoffrande hare höll jä
Och jag kan meddela att här på västkusten gjordes ett tappert försök, på ett illblåsigt Stenkullens idrottplats, som avbröts efter 5 km. 🙁 Jag var på väg att ge upp redan efter 2 km då jag kämpat som en gnu i motvinden. Min självuppoffrande hare höll jä
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 20:45Lycka till alla som jagar PB:n imorgon, kör så det ryker!
Om någon inte kan vara med på det gemensamma rekordförsöket men vill köra en 50-minutersmil med hare någon annan gång så kanske jag kan hjälpa till. Jag springer distanspass 1 mil runt Kungsholmen
Lycka till alla som jagar PB:n imorgon, kör så det ryker!
Om någon inte kan vara med på det gemensamma rekordförsöket men vill köra en 50-minutersmil med hare någon annan gång så kanske jag kan hjälpa till. Jag springer distanspass 1 mil runt Kungsholmen
Quote from Urban Nilsson on 2 February 2008, 21:19He he. Blir det bara harar imorgon?
He he. Blir det bara harar imorgon?
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 22:48Yes! Lyckades äntligen för första gången på 15 år hålla under 5 min per km i en mil när jag gled in på 10.2 på 50.20. Kändes mycket skönt. Lycka till alla imorgon. 🙂 (hv)
Yes! Lyckades äntligen för första gången på 15 år hålla under 5 min per km i en mil när jag gled in på 10.2 på 50.20. Kändes mycket skönt. Lycka till alla imorgon. 🙂 (hv)
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 22:51Grattis Andreas & lycka till alla som kör i morgon!
Grattis Andreas & lycka till alla som kör i morgon!
Quote from Sofie Schenell on 2 February 2008, 23:54Kör??Skulle de inte springa?;)
Kör??Skulle de inte springa?;)
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 00:30Jag hade ju vissa data på förhand: Jag är inte i Stockholm och jag är sjuk ... Nu har det snöat, så något säger mig att imorgon kommer det prioriteras pulkåkning, fixa till mina skidor och eller inviga Sonen i hur han ska använda SINA skidor, och kanske g
Jag hade ju vissa data på förhand: Jag är inte i Stockholm och jag är sjuk ... Nu har det snöat, så något säger mig att imorgon kommer det prioriteras pulkåkning, fixa till mina skidor och eller inviga Sonen i hur han ska använda SINA skidor, och kanske g
Quote from Johan T on 3 February 2008, 10:37Vi var i alla fall fyra löpare som lufsade runt Södermalm idag. 🙂
Men tyvärr inga tjejer som jagade oss....
10,4 km på 48:49 blev det.
Vi var i alla fall fyra löpare som lufsade runt Södermalm idag. 🙂
Men tyvärr inga tjejer som jagade oss....
10,4 km på 48:49 blev det.
Quote from Urban Nilsson on 3 February 2008, 10:44Södermalmsmilen gick bra. Ingen utöver hararna dök upp men vi hade kul när vi pulsade fram över ett snöigt södermalm. Mer finns refererat på
http://dumbas.blogg.se
Södermalmsmilen gick bra. Ingen utöver hararna dök upp men vi hade kul när vi pulsade fram över ett snöigt södermalm. Mer finns refererat på
http://dumbas.blogg.se
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 11:48OK, jag kommer att agera sköldpadda nästa gång... Vi kan ju inte låta hararna bli för duktiga. Dessutom låter det som att vi måste hålla ner farten på er lite i de snabbaste delarna så vi andra pallar hela vägen.. 🙂
Bra jobbat i snön!!
OK, jag kommer att agera sköldpadda nästa gång... Vi kan ju inte låta hararna bli för duktiga. Dessutom låter det som att vi måste hålla ner farten på er lite i de snabbaste delarna så vi andra pallar hela vägen.. 🙂
Bra jobbat i snön!!