Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKampen mot milen under 50 minuter
You need to log in to create posts and topics.

Duktiga ni var! Men att ni sprang 4min/km tempo? ojoj...
Mitt förslag, är att man kanske kan ordna så det blir flera grupper? Att springa milen på 50 nu, känns för mig väldigt avlägset. Och jag skulle tappat gruppen (med alla hunk-hararna) efter tja...100

Bra tänkt, Karin......under 50 känns mycket avlägset, tyvärr.
Jag funderar själv på att starta gruppen "vi som snart ska komma igång" *dubbelsuckar*

Imponerad av era framsteg, I am (t+)

Ja om jag redan sprang milen på 49 minuter så vore jag inte så intresserad 😉
(då vore det ingen "kamp" ...)

Det gick stundvis lite för fort men det var inget vi hade tänkt göra om vi blivit jagade. Nu blev det ett försök att få igång dököttet på mig istället.

Kan tänka mej ställa upp nästa gång om jag får 10 min försprång 🙂

"vi som snart ska komma igång" Känns verligen som gruppen för mig just nu. Jag trodde att jag sprungit åtminstone 5 km 1 till 2 ggr i veckan den sista månaden men en titt på rundan fick mig att upptäcka att det var inte den rundan jag sprungit utan en 4

varit magsjuk i en vecka nu. ska precis ge mig ut på sub 50 försöket. är några kilo lättare så det borde ju gå bra 🙂

Vad duktiga ni är killar! (t+) Och i det här "bambivädret". Jag fick ju tyvärr förhinder, hoppas verkligen på fler chanser! Fast då föredrar jag nog lite mindre snöhalka - annars finns nog risken för "kampen mot akuten sub 50" (#).

Nåväl, jag tröstade mi

2.5h i 5:30 fart!? Oj, det var snabbt. Nu har jag inte sprungit så länge på över 1år men om jag skulle göra det så skulle jag vara nöjd med det tempot. Och då är jag ganska mycket snabbare än 50min på milen.

Men man kan kanske fråga sig varför du körde s

Jag kan i alla fall "småsnacka ibland" i det tempot, så det är lugnt. Blir mer trött i kroppen än i andedräkten i den farten på den distansen. Och det är ju så förbaskat tråkigt att masa sig fram tycker jag. Så antingen springer jag i det tempot eller så