Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 15:49Lite intressant att veta då hur sliten du är dagarna efter ett sådant pass då? Jag får väl gå in i morgon och i övermorgon och kolla. (Men med den drucknes envishet upprepar jag att dina pass tyder på tider en bra bit under 50min :-))
Lite intressant att veta då hur sliten du är dagarna efter ett sådant pass då? Jag får väl gå in i morgon och i övermorgon och kolla. (Men med den drucknes envishet upprepar jag att dina pass tyder på tider en bra bit under 50min :-))
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 16:10Jag kan springa ett kortare lugnt pass dagen efter. Fast imorgon ska jag träna styrketräning. 🙂
Välkommen in och kika! 😀
Fast nu spårar den här tråden ut - den skulle inte handla om mej utan om kampen mot milen under 50 minuter! Så stopp å belägg - å
Jag kan springa ett kortare lugnt pass dagen efter. Fast imorgon ska jag träna styrketräning. 🙂
Välkommen in och kika! 😀
Fast nu spårar den här tråden ut - den skulle inte handla om mej utan om kampen mot milen under 50 minuter! Så stopp å belägg - å
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 16:15Vilken ordning? Hararna fick ju köra själva idag 🙂
Vilken ordning? Hararna fick ju köra själva idag 🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 16:27Ja men den här tråden handlar väl inte bara om dagens försök? Det var i alla fall inte min tanke när jag startade den....
Och du Leif - jag är ledsen, men jag KAN inte springa milen under 50.... 🙁 Så jag måste fortsätta kämpa för det. Vad du än skriver
Ja men den här tråden handlar väl inte bara om dagens försök? Det var i alla fall inte min tanke när jag startade den....
Och du Leif - jag är ledsen, men jag KAN inte springa milen under 50.... 🙁 Så jag måste fortsätta kämpa för det. Vad du än skriver
Quote from Lars Mörrby on 3 February 2008, 16:56Jag tror vi ligger på samma fart Karin - tyvärr är det lite långt till Stockholm från Götet, annars hade jag gärna gjort dig sällskap.
Jag tror vi ligger på samma fart Karin - tyvärr är det lite långt till Stockholm från Götet, annars hade jag gärna gjort dig sällskap.
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 17:03fick byta runda i sista min (snön) första passet efter man varit sjuk är aldrig kul så jag är jätte nöjd. sprang 12.3 km på 54 hoppas det är godkänt.
synd att ingen kunde när 4 suveräna harar ställde upp men är nästan säker på att det kommer fler chanse
fick byta runda i sista min (snön) första passet efter man varit sjuk är aldrig kul så jag är jätte nöjd. sprang 12.3 km på 54 hoppas det är godkänt.
synd att ingen kunde när 4 suveräna harar ställde upp men är nästan säker på att det kommer fler chanse
Quote from Funbeat user on 4 February 2008, 20:51Så. enligt senaste mätningen i söndags - långpass 22,4 km - genomsnitt 5:11 tempo.
Snabbaste 10km på 49:20
Det är ju under 50 minuter. Så nu skall jag igen ta och mäta upp en 10km sträcka och ge järnet och se vad jag kommer ner i. Förhoppningsvis kan ja
Så. enligt senaste mätningen i söndags - långpass 22,4 km - genomsnitt 5:11 tempo.
Snabbaste 10km på 49:20
Det är ju under 50 minuter. Så nu skall jag igen ta och mäta upp en 10km sträcka och ge järnet och se vad jag kommer ner i. Förhoppningsvis kan ja
Quote from Funbeat user on 8 February 2008, 12:40Karin: 55 minuter låter bra för mig! <50 är liiite för snabbt för mina korta ben. Just nu iallafall!
Karin: 55 minuter låter bra för mig! <50 är liiite för snabbt för mina korta ben. Just nu iallafall!
Quote from Funbeat user on 8 February 2008, 16:08Helena:
Kommer dina ben bli längre snart? 😉
Helena:
Kommer dina ben bli längre snart? 😉
Quote from Funbeat user on 8 February 2008, 22:48Jaaadu Stefan, jag hoppas allt vad jag orkar... 😉
Jaaadu Stefan, jag hoppas allt vad jag orkar... 😉