Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 16:33Fia-Lotta: Man bockar som den lille gos(s)e man är. Alltid trevligt med någon som gör som säger.
Se där, det gör nytta med ALLA mina goda råd om man sovrar i materialet.
Då är det dags för en liten fartökning vid sju kilometeter för att pressa tröskeln l
Fia-Lotta: Man bockar som den lille gos(s)e man är. Alltid trevligt med någon som gör som säger.
Se där, det gör nytta med ALLA mina goda råd om man sovrar i materialet.
Då är det dags för en liten fartökning vid sju kilometeter för att pressa tröskeln l
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 16:33grattis så skönt när nån lyckas:-)
grattis så skönt när nån lyckas:-)
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 16:34grattis så skönt när nån lyckas:-)
grattis så skönt när nån lyckas:-)
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 16:35David: Å jag är en lydig liten flicka! 😀
Fartökning vid 7 var det - ajaj kapten! (H)
David: Å jag är en lydig liten flicka! 😀
Fartökning vid 7 var det - ajaj kapten! (H)
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 16:41Grattis!
Det har ju varit på gång länge, men skönt att äntligen få till den där tiden så du slipper gå och gräma dig för det.
Grattis!
Det har ju varit på gång länge, men skönt att äntligen få till den där tiden så du slipper gå och gräma dig för det.
Quote from Bjarne Lewin on 10 February 2008, 16:43Grattis Hurbulle! Jag sa ju att du kan! Sug nu riktigt länge på den goa känslan (L)
Grattis Hurbulle! Jag sa ju att du kan! Sug nu riktigt länge på den goa känslan (L)
Quote from Catharina Brattlin on 10 February 2008, 16:57G R A T T I S!! *klappar händerna* Bra kämpat!
Fast, jag blev inte ett dugg förvånad...;)
G R A T T I S!! *klappar händerna* Bra kämpat!
Fast, jag blev inte ett dugg förvånad...;)
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 19:05Jag hade blivit förvånad om Fia-Lotta inte hade klarat det :-), med tanke på träningstiderna. Stort grattis!!
Men en som aldrig sprungit på löpband, förutom då man har köpt skor, undrar hur det är att persa på löpband? Fördelarna kan jag se, man har en
Jag hade blivit förvånad om Fia-Lotta inte hade klarat det :-), med tanke på träningstiderna. Stort grattis!!
Men en som aldrig sprungit på löpband, förutom då man har köpt skor, undrar hur det är att persa på löpband? Fördelarna kan jag se, man har en
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 19:18Leif,
Eftersom jag aldrig jämför mig med någon annan så har jag inte reflekterat över om mitt resultat skulle vara "sämre eller bättre" än någon annans som kör på något annat sätt. 🙂
Fördelen är ju att man kan ställa in en hastighet och så hålls den h
Leif,
Eftersom jag aldrig jämför mig med någon annan så har jag inte reflekterat över om mitt resultat skulle vara "sämre eller bättre" än någon annans som kör på något annat sätt. 🙂
Fördelen är ju att man kan ställa in en hastighet och så hålls den h
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 19:20Leif,
Så vitt jag vet är det bra om man har 1% lutning för att få en mer realistisk löpning, det blir lite för lätt på löpband annars. Du har, som du skriver, en egen hare som driver vare sig du vill eller inte. Orkar du inte hålla tempot får du antingen
Leif,
Så vitt jag vet är det bra om man har 1% lutning för att få en mer realistisk löpning, det blir lite för lätt på löpband annars. Du har, som du skriver, en egen hare som driver vare sig du vill eller inte. Orkar du inte hålla tempot får du antingen