Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKampen mot milen under 50 minuter
You need to log in to create posts and topics.

Just därför jag inte vågar, vill, testa löpband. Inget händer runt dig och jag är livrädd för enformighet. Trodde lite det om banlöpning också, men när vi i november körde PUK-KM (pulsare utan klubb) på bana så var det riktigt kul. Men det var ju "nästan"

Just därför jag inte vågar, vill, testa löpband. Inget händer runt dig och jag är livrädd för enformighet. Trodde lite det om banlöpning också, men när vi i november körde PUK-KM (pulsare utan klubb) på bana så var det riktigt kul. Men det var ju "nästan"

Tack Lady Godiva - det gjorde nämligen jag.... (tvivlade alltså)

Det handlar väl om att bestämma sig för vad man kör efter. Antingen pulsklockans fotpod, löpbandet eller en bana ritad i här på FB etc, etc. Man har ju misstämningar hur man än bär sig åt o

Bra jobbat Fia-Lotta! Jag anade att du inte hade långt till sub-50! (tjuvkollade i din träningsdagbok). GRATTIS! 🙂

>Det handlar väl om att bestämma sig för vad man kör efter.

Exakt, det är det som är det viktiga. Om man springer mycket på samma löpband tycker jag gott man kan lita på att det stämmer bra nog. Det är ju bara sig själv man jmför med ändå, och då blir de

Grattis Fia-Lotta!

Stort grattis Fia-Lotta!!! (hv) Är inte ett dugg förvånad.

Och nu vill jag inte se att du kallar dig själv för löpar-blåbär nån mer gång. Det är du alldeles för överkvalificerad för, så det så. 🙂

Stort grattis Fia-Lotta

Tack snälla ni - ni är högst medskyldiga till bedriften med ert stöd, er pepping och era träningsråd! 🙂

Jag får väl mysa några dagar, sen får jag hitta på något nytt mål att kämpa mot. 48 minuter kanske.... 🙂

Kan bara ansluta mig gratulationerna - otroligt roligt att höra, Fia-Lotta!! Det har ju varit lite av en rysare de senaste veckorna här på fb... och nu har det hänt som vi alla väntade på! 🙂 GRATTIS!! (V)