Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 14:58Vill härmed meddela att kampen för min del är över - jag KAN springa en mil på 49:30! 😀
Idag gjorde jag nämligen det! (V)
Började med att värma upp 1 km i 5:30-tempo, stannade och drack lite och sedan satte jag fart. Och kan ni begripa att det gick hur
Vill härmed meddela att kampen för min del är över - jag KAN springa en mil på 49:30! 😀
Idag gjorde jag nämligen det! (V)
Började med att värma upp 1 km i 5:30-tempo, stannade och drack lite och sedan satte jag fart. Och kan ni begripa att det gick hur
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 15:05Härligt Fia-Lotta, starkt jobbat 😀
Härligt Fia-Lotta, starkt jobbat 😀
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 15:23Grattis!
Grattis!
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 15:43Kanonbra jobbat! Vad härligt det är när allting bara funkar...
Kanonbra jobbat! Vad härligt det är när allting bara funkar...
Quote from Sissel Svanøe on 10 February 2008, 15:49Härligt Fia-Lotta. Grattis! Men jag tror inte det är någon här som är förvånad. Utom du själv möjligtvis 😉
Härligt Fia-Lotta. Grattis! Men jag tror inte det är någon här som är förvånad. Utom du själv möjligtvis 😉
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 16:00ÅHHHHHHHH Grattis! Shit va gött BILD:http://www.odla.nu/forums/style_emoticons/default/yaay.gif
ÅHHHHHHHH Grattis! Shit va gött BILD:http://www.odla.nu/forums/style_emoticons/default/yaay.gif
Quote from Viktor Wrede on 10 February 2008, 16:05GRATTIS!! NJUT av att du fixat det så bra nu!!
GRATTIS!! NJUT av att du fixat det så bra nu!!
Quote from Viktor Wrede on 10 February 2008, 16:05GRATTIS!! NJUT av att du fixat det så bra nu!!
GRATTIS!! NJUT av att du fixat det så bra nu!!
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 16:09Grattis Fia-Lotta! Nu är det 4:30 tempo hela milen som gäller.
Grattis Fia-Lotta! Nu är det 4:30 tempo hela milen som gäller.
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 16:21Tack snälla ni! 🙂
Och du David - det är tack vare dig jag gasade på slutet. Tänkte på vår diskussion igår om tröskeltempo där du skrev "och så lägger man in en intervall" 😀
Tack snälla ni! 🙂
Och du David - det är tack vare dig jag gasade på slutet. Tänkte på vår diskussion igår om tröskeltempo där du skrev "och så lägger man in en intervall" 😀