Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 22:23GRATTIS Fia-Lotta!
Härligt att det är gjort och vilken inspiration Du är för oss andra som kämpar - var och en mot sitt "spöke" (H)
GRATTIS Fia-Lotta!
Härligt att det är gjort och vilken inspiration Du är för oss andra som kämpar - var och en mot sitt "spöke" (H)
Quote from Andreas Björklund on 11 February 2008, 13:54Superhärlig prestation Fia-Lotta!! Duktigt!! 😀
Superhärlig prestation Fia-Lotta!! Duktigt!! 😀
Quote from Karolina Bergsten on 12 February 2008, 10:02Jätte stort GRATTIS Fia-Lotta!
Visste att du skulle klara det, du är en av mina "Funbeat idoler"!!!
Jätte stort GRATTIS Fia-Lotta!
Visste att du skulle klara det, du är en av mina "Funbeat idoler"!!!
Quote from Lena Bjerlöw on 20 March 2008, 22:33Hallå! Hur går det för alla i denna tråden? Nån som nått målet?
Jag måste bara få berätta att jag slog rekord i pace idag!! (på längre sträcka då)
Jag kör med en kompis som Personlig Hare en gång i veckan, och springer då en sträcka på 1 km (uppv) + 6,4
Hallå! Hur går det för alla i denna tråden? Nån som nått målet?
Jag måste bara få berätta att jag slog rekord i pace idag!! (på längre sträcka då)
Jag kör med en kompis som Personlig Hare en gång i veckan, och springer då en sträcka på 1 km (uppv) + 6,4
Quote from Urban Nilsson on 20 March 2008, 22:36Snyggt jobbat Karin!
Snyggt jobbat Karin!
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 23:36KFK - Kollosalt Fantastiska Karin! Way2Go!
KFK - Kollosalt Fantastiska Karin! Way2Go!
Quote from Funbeat user on 21 March 2008, 08:13Jag sprang intervaller igår och passerade milen på 51 minuter, inklusive uppvärmning, intervaller och joggvila. Jag SKA komma under 50 minuter detta år!!!
Jag sprang intervaller igår och passerade milen på 51 minuter, inklusive uppvärmning, intervaller och joggvila. Jag SKA komma under 50 minuter detta år!!!
Quote from Elias Engqvist on 21 March 2008, 09:43Bra jobbat Karin & Josefin!
Bra jobbat Karin & Josefin!
Quote from ellen olsson on 21 March 2008, 09:47Josefin: Jag kan inte se hur du ska kunna misslyckas om den tiden inkluderar uppvärmning och joggvila... 🙂
Bra jobbat båda två!
Josefin: Jag kan inte se hur du ska kunna misslyckas om den tiden inkluderar uppvärmning och joggvila... 🙂
Bra jobbat båda två!
Quote from Lars Mörrby on 21 March 2008, 10:26Jag är otroligt imponerad Karin. Jag vill också kunna springa så där fort. Känns som en 2-års plan...
En fråga - när du kör löpband (även när du körde 42km), kör du då med någon lutning på bandet för att kompensera att du inte har någon vind eller kör du
Jag är otroligt imponerad Karin. Jag vill också kunna springa så där fort. Känns som en 2-års plan...
En fråga - när du kör löpband (även när du körde 42km), kör du då med någon lutning på bandet för att kompensera att du inte har någon vind eller kör du