Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKampen mot milen under 50 minuter
You need to log in to create posts and topics.

dubbelpost...

Jag är också där då! 😀

Och när bör man käka frukost för att kunna springa 9? Jag har inte sprungit så tidigt sedan Palme var statsminister...

Oj, här rasslar inläggen in i värsta fyraminuterstempot! 😉

Sub50 om två veckor kan jag fetglömma, men jag är verkligen sugen att hänga på en bit som snabbdistans. Eller är det flera här som har lust att köra lägre tempo? Vi kanske klarar oss utan hare d

Fredrika, jag har ingen aning om hur länge jag skulle kunna hålla ett sub-50-tempo så jag tänkte hänga på så länge jag kan helt enkelt. I värsta fall får vi väl bilda sköldpaddegruppen. (H)

Fredrika & Annika: Så resonerar jag också! 🙂 Jag har ju aldrig testat att springa milen så fort, så jag kör och ser hur långt det håller. 😉 Någon form av PB borde jag kunna sätta, med tanke på att jag aldrig har sprungit en officiell mil (bara 15 km på

Ja vaffan, då kör vi väl så långt det går. En kilometer eller två ska jag väl hålla! 😀

Kilometeranvisningar finns nu här:

http://dumbas.blogg.se/1201009640_kilometer.html

Kul! Jag brukar springa åt "andra hållet" från Münchenbryggeriet till Eriksdalsbadet så det skall bli kul att springa hela ön runt åt ett annat håll. Jag har faktiskt inte gjort det än.

hrm.. mjo, ok jag kanske kommer då. Lär aldrig orka hela vägen i det tempot, men isof springer jag så långt jag orkar.

Finns det omklädningsmöjligheter??