Quote from Therese Linner on 22 January 2008, 13:54...jag och min amerikanska kalender med månaden på fel plats. Sorry!
...jag och min amerikanska kalender med månaden på fel plats. Sorry!
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 13:57Den här gruppen är något för mig. Har precis börjat löpträna igen efter nästan ett års uppehåll. Förra våren klarade jag milen på 54min men har som ett delmål den här säsongen att komma under 50min på milen. Stora målet är Göteborgsvarvet!
Den här gruppen är något för mig. Har precis börjat löpträna igen efter nästan ett års uppehåll. Förra våren klarade jag milen på 54min men har som ett delmål den här säsongen att komma under 50min på milen. Stora målet är Göteborgsvarvet!
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 14:02jag lovar att sympatispringa skatåsmilen söndagen den 3:e feb!
Satsar stenhårt på sub 50!/Per
jag lovar att sympatispringa skatåsmilen söndagen den 3:e feb!
Satsar stenhårt på sub 50!
/Per
Quote from Urban Nilsson on 22 January 2008, 14:02Jag är van att bli jagad av damer (H)
Vi kan väl köra rätt tidigt? Det är lättare att hitta på något med ungarna på dagen om man springer lite tidigare på förmiddagen. Vad sägs om 9:00?
Jag är van att bli jagad av damer (H)
Vi kan väl köra rätt tidigt? Det är lättare att hitta på något med ungarna på dagen om man springer lite tidigare på förmiddagen. Vad sägs om 9:00?
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 14:02Jag tror sub-50 är lite för långt bort för mig för att jag ska våga vara med den 3/2.
Lycka till ni som springer!
Jag tror sub-50 är lite för långt bort för mig för att jag ska våga vara med den 3/2.
Lycka till ni som springer!
Quote from Sissel Svanøe on 22 January 2008, 14:20Ibland ligger Stockholm alldeles för långt ifrån Göteborg 🙁 Jag får hitta en egen draghare den 2 februari så att vi i alla fall kan klara det samtidigt. Gamla Säröbanan ligger nog bra till för ett sub 50-försök. I o f s var det 5000 meter på bana inplan
Ibland ligger Stockholm alldeles för långt ifrån Göteborg 🙁 Jag får hitta en egen draghare den 2 februari så att vi i alla fall kan klara det samtidigt. Gamla Säröbanan ligger nog bra till för ett sub 50-försök. I o f s var det 5000 meter på bana inplan
Quote from Andreas Björklund on 22 January 2008, 14:23Sambon lär väl bli förtjust över att "jag kör" på lördagen när vi ska på fest.. 😉 Kl 9 blir jättebra för mig!
Sambon lär väl bli förtjust över att "jag kör" på lördagen när vi ska på fest.. 😉 Kl 9 blir jättebra för mig!
Quote from Andreas Björklund on 22 January 2008, 14:25Frk Eldhroka: Jag är rädd för att sub-50 är långt bort för mig också, men jag har aldrig testat att maxa på riktigt och någon gång ska vara den första.. Det känns som ett ypperligt tillfälle att göra det första försöket! Vem vet, man kanske förvånar sig s
Frk Eldhroka: Jag är rädd för att sub-50 är långt bort för mig också, men jag har aldrig testat att maxa på riktigt och någon gång ska vara den första.. Det känns som ett ypperligt tillfälle att göra det första försöket! Vem vet, man kanske förvånar sig s
Quote from Urban Nilsson on 22 January 2008, 14:26Ska vi spika det då? Söndagen den 3:e februari klockan 09:00 vid Eriksdalsbadets entré. Alla som vill kan hänga på.
Kilometerpunkter och dyl information finns sedan på min blogg:
http://dumbas.blogg.se
Ska vi spika det då? Söndagen den 3:e februari klockan 09:00 vid Eriksdalsbadets entré. Alla som vill kan hänga på.
Kilometerpunkter och dyl information finns sedan på min blogg:
http://dumbas.blogg.se
Quote from Therese Linner on 22 January 2008, 14:29Jupp, jag är där 09:00! 🙂
Jupp, jag är där 09:00! 🙂