Quote from Urban Nilsson on 22 January 2008, 10:44Vad tror ni om denna sträckning?
Vad tror ni om denna sträckning?
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 10:44Söder är väääldigt långt borta ... ca två timmar ...
Söder är väääldigt långt borta ... ca två timmar ...
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 10:56Snacka om höga mål (#) - jag är också med(t+)
Snacka om höga mål (#) - jag är också med(t+)
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 22 January 2008, 11:00Jag är med! 🙂 I år MÅSTE det ske.
Jag är med! 🙂 I år MÅSTE det ske.
Quote from Urban Nilsson on 22 January 2008, 11:22För de som vill med på en milrunda runt söder:
http://dumbas.blogg.se/1200996427_en_mil_runt_sdermalm.html
För de som vill med på en milrunda runt söder:
Quote from Andreas Björklund on 22 January 2008, 11:38Åh, det där vore ju PERFEKT!! Men jag kan inte på söndag.. 🙁 Nästa söndag!! 😀
Åh, det där vore ju PERFEKT!! Men jag kan inte på söndag.. 🙁 Nästa söndag!! 😀
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 12:14Jag hakar gärna på jakten på sub50
Nuvarande pb är 57:27 men har aldrig riktigt maxat.🙂
Jag hakar gärna på jakten på sub50
Nuvarande pb är 57:27 men har aldrig riktigt maxat.
🙂
Quote from Lars Mörrby on 22 January 2008, 12:46Jag behöver också bli snabbare - springer milen på jämt 60. Men är det ok med en gubbe blanda alla tjejer?
Jag behöver också bli snabbare - springer milen på jämt 60. Men är det ok med en gubbe blanda alla tjejer?
Quote from Sissel Svanøe on 22 January 2008, 12:52Klart det är, Börje! Viljan att bli snabbare är totalt könsneutral! 🙂 Och runt Södermalm ska jag nog ge mig på att springa i början på februari. Kul att ha något att se fram emot när man ska på tjänsteresa! 🙂
Klart det är, Börje! Viljan att bli snabbare är totalt könsneutral! 🙂 Och runt Södermalm ska jag nog ge mig på att springa i början på februari. Kul att ha något att se fram emot när man ska på tjänsteresa! 🙂
Quote from Therese Linner on 22 January 2008, 13:05Klart alla är välkomna Börje! Jag måste tyvärr hålla med Jane, snälla, inte nu på söndag. Söndagen därefter, den 2 februari, skulle passa mig och flera söndagar därefter. Om det blir på söndag får ni ha trevlig tur!
Daniel, du är en hjälte! (t+)
Edit s
Klart alla är välkomna Börje! Jag måste tyvärr hålla med Jane, snälla, inte nu på söndag. Söndagen därefter, den 2 februari, skulle passa mig och flera söndagar därefter. Om det blir på söndag får ni ha trevlig tur!
Daniel, du är en hjälte! (t+)
Edit s