Quote from Urban Nilsson on 22 January 2008, 13:27Vi kan ta söndagen den 2:a februari. Det fungerar utmärkt. Söndagen efter kan vi köra en vända till så att det fungerar för alla.
Min rehablöpning tillåter löpning upp till milen varannan dag så det ska nog gå fint 😉
Vi kan ta söndagen den 2:a februari. Det fungerar utmärkt. Söndagen efter kan vi köra en vända till så att det fungerar för alla.
Min rehablöpning tillåter löpning upp till milen varannan dag så det ska nog gå fint 😉
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 13:29Jamen vad fasiken - man måste ju vara i första gruppen som fixar milen på 50! 😉 - får försöka ändra ändra planerna för den 2:a! (H)
Jamen vad fasiken - man måste ju vara i första gruppen som fixar milen på 50! 😉 - får försöka ändra ändra planerna för den 2:a! (H)
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 13:41Dete kan vara precis vad jag behöver för att pressa de sista 3 minuterna ner under 50! Och det är nog rejält mycket lättare i grupp så man inte kan skylla på svagt hjärt, förkylning och att man var uppe sent..:D
Dete kan vara precis vad jag behöver för att pressa de sista 3 minuterna ner under 50! Och det är nog rejält mycket lättare i grupp så man inte kan skylla på svagt hjärt, förkylning och att man var uppe sent..:D
Quote from Urban Nilsson on 22 January 2008, 13:42Anders: Om du tar tåget den 1:a kan du sova över hos mig så du kan vara med på söndag.
Anders: Om du tar tåget den 1:a kan du sova över hos mig så du kan vara med på söndag.
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 13:43Tar du med dig piskan Daniel så att du kan daska oss framåt? 😉
Tar du med dig piskan Daniel så att du kan daska oss framåt? 😉
Quote from Lotta Lindström on 22 January 2008, 13:45Ska egentligen inte lägga mig i eftersom milen är ett mål som ligger låååångt borta för mig men....
Söndagen den 2a februari finns inte. Antingen lördag 2a februari eller söndag 3e. (H)
Ska egentligen inte lägga mig i eftersom milen är ett mål som ligger låååångt borta för mig men....
Söndagen den 2a februari finns inte. Antingen lördag 2a februari eller söndag 3e. (H)
Quote from Urban Nilsson on 22 January 2008, 13:46Näe, jag håller tempot. Det är piskan/moroten. Den som kommer efter missar målet 😉
Näe, jag håller tempot. Det är piskan/moroten. Den som kommer efter missar målet 😉
Quote from Andreas Björklund on 22 January 2008, 13:49WEHEEJ!!
"PRESSA MILEN med FunBeat!!" är nu inskrivet i kalendern, söndagen den 3:e februari.. Men vilken tid passar gänget? Jag är tillgänglig hela dagen! 🙂
WEHEEJ!!
"PRESSA MILEN med FunBeat!!" är nu inskrivet i kalendern, söndagen den 3:e februari.. Men vilken tid passar gänget? Jag är tillgänglig hela dagen! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 13:52Jag har i alla fall fusktränat idag och kört 5 stycken 1000-metersintervaller i 5:00 min/km. (H)
*fnissar* Ser framför mig Daniel springandes med en flock damer (och några herrar) som jagar honom runt Söder.... 😀
Jag har i alla fall fusktränat idag och kört 5 stycken 1000-metersintervaller i 5:00 min/km. (H)
*fnissar* Ser framför mig Daniel springandes med en flock damer (och några herrar) som jagar honom runt Söder.... 😀
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 13:52Helst inte för sent på dagen om jag får önska....
Helst inte för sent på dagen om jag får önska....