Quote from Guest on 4 December 2008, 22:12KCG 2 från Fairing. Någon som testat? Får det någon längre god effekt eller blir det bara ett steg fram och två tillbaka? Biverkningar? Faror?
KCG 2 från Fairing. Någon som testat? Får det någon längre god effekt eller blir det bara ett steg fram och två tillbaka? Biverkningar? Faror?
Quote from Catharina Brattlin on 4 December 2008, 22:22Vad är det?
Vad är det?
Quote from Urban Nilsson on 4 December 2008, 22:26Kreatin för löpare.
Kreatin för löpare.
Quote from Elias Engqvist on 4 December 2008, 22:28Här finns en beskrivning: http://www.kosttillskottslagret.se/show_article.asp?articleID=67
Nån form av kanske-laglig-doping...
Här finns en beskrivning: http://www.kosttillskottslagret.se/show_article.asp?articleID=67
Nån form av kanske-laglig-doping...
Quote from Catharina Brattlin on 4 December 2008, 22:30Fast Daniel, ska Du testa det här så kanske den vidareutvecklade produkten KCGR2 är ett alternativ. "För de som behöver förskjuta sin mjölksyratröskel" står det på hemsidan.
Då behövs inga tröskelintervaller!! 😀
Skämt åsido, jag hade testat. Bara för a
Fast Daniel, ska Du testa det här så kanske den vidareutvecklade produkten KCGR2 är ett alternativ. "För de som behöver förskjuta sin mjölksyratröskel" står det på hemsidan.
Då behövs inga tröskelintervaller!! 😀
Skämt åsido, jag hade testat. Bara för a
Quote from Urban Nilsson on 4 December 2008, 22:34Jag är intresserad om det gör att man inte tar ett steg bakåt när man lägger av med det. Om jag kommer tillbaka till min ursprungliga nivå efteråt är det ju meninslöst. Jag vill ju förskjuta tröskeln för att köra på en högre nivå och sedan komma något ner
Jag är intresserad om det gör att man inte tar ett steg bakåt när man lägger av med det. Om jag kommer tillbaka till min ursprungliga nivå efteråt är det ju meninslöst. Jag vill ju förskjuta tröskeln för att köra på en högre nivå och sedan komma något ner
Quote from Elias Engqvist on 4 December 2008, 22:38Träna är ett annat sätt!
Träna är ett annat sätt!
Quote from Urban Nilsson on 4 December 2008, 22:38Å fan Christer. Det visste jag inte.
Å fan Christer. Det visste jag inte.
Quote from Catharina Brattlin on 4 December 2008, 22:40Ja, jag förstod vad Du menar.
Tanken med såna produkter (inom gymvärlden iaf) är att under perioden när man äter sånt här ska kroppen klara mer belastning, men ändå med optimal återhämtning. Så om Du intar det här under en period kommer Du att höja Din
Ja, jag förstod vad Du menar.
Tanken med såna produkter (inom gymvärlden iaf) är att under perioden när man äter sånt här ska kroppen klara mer belastning, men ändå med optimal återhämtning. Så om Du intar det här under en period kommer Du att höja Din
Quote from Urban Nilsson on 4 December 2008, 22:44Absolut. Mitt problem är dock inte styrkan utan syratåligheten. Om det kan påverkas till det positiva även efter avslutad period med KGC 2 är det ju värt det men inte om det bara blir bättre under själva intagsperioden.
Absolut. Mitt problem är dock inte styrkan utan syratåligheten. Om det kan påverkas till det positiva även efter avslutad period med KGC 2 är det ju värt det men inte om det bara blir bättre under själva intagsperioden.