Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKCG 2
You need to log in to create posts and topics.

KCG 2 från Fairing. Någon som testat? Får det någon längre god effekt eller blir det bara ett steg fram och två tillbaka? Biverkningar? Faror?

Vad är det?

Kreatin för löpare.

Här finns en beskrivning: http://www.kosttillskottslagret.se/show_article.asp?articleID=67

Nån form av kanske-laglig-doping...

Fast Daniel, ska Du testa det här så kanske den vidareutvecklade produkten KCGR2 är ett alternativ. "För de som behöver förskjuta sin mjölksyratröskel" står det på hemsidan.

Då behövs inga tröskelintervaller!! 😀

Skämt åsido, jag hade testat. Bara för a

Jag är intresserad om det gör att man inte tar ett steg bakåt när man lägger av med det. Om jag kommer tillbaka till min ursprungliga nivå efteråt är det ju meninslöst. Jag vill ju förskjuta tröskeln för att köra på en högre nivå och sedan komma något ner

Träna är ett annat sätt!

Å fan Christer. Det visste jag inte.

Ja, jag förstod vad Du menar.

Tanken med såna produkter (inom gymvärlden iaf) är att under perioden när man äter sånt här ska kroppen klara mer belastning, men ändå med optimal återhämtning. Så om Du intar det här under en period kommer Du att höja Din

Absolut. Mitt problem är dock inte styrkan utan syratåligheten. Om det kan påverkas till det positiva även efter avslutad period med KGC 2 är det ju värt det men inte om det bara blir bättre under själva intagsperioden.