Quote from Urban Nilsson on 5 December 2008, 00:08Jag tar inga genvägar. Jag söker möjligheter att träna mer och hårdare.
Du får dock gärna bjuda på middag om du har lust. Eller morsa, jag har hejat på dig två gånger på djurgården nu.
Jag tar inga genvägar. Jag söker möjligheter att träna mer och hårdare.
Du får dock gärna bjuda på middag om du har lust. Eller morsa, jag har hejat på dig två gånger på djurgården nu.
Quote from Elias Engqvist on 5 December 2008, 00:09Är det sant? Har vi setts på djurgården? Jag tror inte att jag märkt att nån hejat!
När var hur? Va kul!
Är det sant? Har vi setts på djurgården? Jag tror inte att jag märkt att nån hejat!
När var hur? Va kul!
Quote from Urban Nilsson on 5 December 2008, 07:26Jag ska vara tydligare i framtiden 😉
Jag ska vara tydligare i framtiden 😉
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 07:43För löpare är det inte främst kreatinet i KCG2 som är intressant utan Beta-alaninet. Det finns en hel del forskning om just Beta-alanin och uthållighet, anaerob tröskel mm. Här är en sida som sammanfattar det:
http://www.betaalanine.info/
Låter som ett
För löpare är det inte främst kreatinet i KCG2 som är intressant utan Beta-alaninet. Det finns en hel del forskning om just Beta-alanin och uthållighet, anaerob tröskel mm. Här är en sida som sammanfattar det:
Låter som ett
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 08:32De tillverkar omega-3 av rutten fisk. Det verkar nyttigt och smakligt.
De tillverkar omega-3 av rutten fisk. Det verkar nyttigt och smakligt.
Quote from ellen olsson on 5 December 2008, 08:36Det förklarar ju varför det smakar som det gör...
Det förklarar ju varför det smakar som det gör...
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 08:38De tillverkar vaniljsmak av rutten ved. Och det klagar man inte på.
De tillverkar vaniljsmak av rutten ved. Och det klagar man inte på.
Quote from ellen olsson on 5 December 2008, 08:43Jag köper vaniljstänger.
I.o.f.s. så köper jag inte fiskolja eller Omega-3-kapslar heller.
Jag köper vaniljstänger.
I.o.f.s. så köper jag inte fiskolja eller Omega-3-kapslar heller.
Quote from Elias Engqvist on 5 December 2008, 08:58Jag köper omega-oljor inkapslade i lax!
Jag köper omega-oljor inkapslade i lax!
Quote from Elias Engqvist on 5 December 2008, 09:00Daniel: Ja gör det!
Daniel: Ja gör det!