Quote from ellen olsson on 4 December 2008, 23:28http://en.wikipedia.org/wiki/Energy_form
Quote from Urban Nilsson on 4 December 2008, 23:29Vad tror ni om Beta-alanin?
Vad tror ni om Beta-alanin?
Quote from Elias Engqvist on 4 December 2008, 23:37Vad tror du om en blodig biff med gul lök, vitlök o lite råris?
Vad tror du om en blodig biff med gul lök, vitlök o lite råris?
Quote from Urban Nilsson on 4 December 2008, 23:40Du kan lägga ner moralkakorna, Christer. Jag vet att det är hårt arbete som ligger bakom framgång. Jag vet också att du inte gnäller när man trimmar 200 gr på din cykel eller 50 gr på din löpdojjor.
Jag är 36 och kan ta vara på mig själv. Låter det ok?
Du kan lägga ner moralkakorna, Christer. Jag vet att det är hårt arbete som ligger bakom framgång. Jag vet också att du inte gnäller när man trimmar 200 gr på din cykel eller 50 gr på din löpdojjor.
Jag är 36 och kan ta vara på mig själv. Låter det ok?
Quote from Urban Nilsson on 4 December 2008, 23:46Christer: Om du försöker bjuda mig på middag får det vänta tills efter julhelgerna. Funkar det?
Christer: Om du försöker bjuda mig på middag får det vänta tills efter julhelgerna. Funkar det?
Quote from Elias Engqvist on 4 December 2008, 23:46OK, så vi ska sluta diskutera? Alla som inte tycker som du ska hålla käft? Inte så jättevuxen tydligen trots dina modiga 36 🙂
OK, så vi ska sluta diskutera? Alla som inte tycker som du ska hålla käft? Inte så jättevuxen tydligen trots dina modiga 36 🙂
Quote from Urban Nilsson on 4 December 2008, 23:47Näe, inte vuxen. Bara gammal.
Näe, inte vuxen. Bara gammal.
Quote from Elias Engqvist on 4 December 2008, 23:50Jag tycker att man kan hålla sig till vanlig mat. Annars är man ute i en gråzon och även om man aldrig skulle ta dopingklassade medel för att de är olagliga så är man inne på samma genvägs-tänk som de som verkligen dopar sig.
Jag tycker att man kan hålla sig till vanlig mat. Annars är man ute i en gråzon och även om man aldrig skulle ta dopingklassade medel för att de är olagliga så är man inne på samma genvägs-tänk som de som verkligen dopar sig.
Quote from Urban Nilsson on 4 December 2008, 23:52På vilket sätt ersätter din middag Beta-alanin?
EDIT: Ok. Är det inte samma sak med vitamintabletter då?
På vilket sätt ersätter din middag Beta-alanin?
EDIT: Ok. Är det inte samma sak med vitamintabletter då?
Quote from Elias Engqvist on 5 December 2008, 00:04alanin var efter vad jag kommer ihåg en icke-essentiell aminosyra och därmed bildas den i kroppen då jag äter min middag av kött o potatis eller nåt...
Vitamintabletter tar jag ibland vintertid då det är risk att man får för lite av vissa vitaminer här i
alanin var efter vad jag kommer ihåg en icke-essentiell aminosyra och därmed bildas den i kroppen då jag äter min middag av kött o potatis eller nåt...
Vitamintabletter tar jag ibland vintertid då det är risk att man får för lite av vissa vitaminer här i