Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKCG 2
You need to log in to create posts and topics.

Jag brukar också köpa den laxinkapslade varianten. Hittills den här veckan har det blivit två måltider med sådana.

Allt prestationshöjande som inte är förbjudet bör intas?

http://www.svd.se/sportspel/nyheter/artikel_2093315.svd

Jasså, nu är det inte KCG2 som är intressant, utan Beta-alaninet... 😉

Hittade dock inget spännande på sidan du länkar till Magnus, ingen forskning om uthållighet eller anaerob tröskel (letade jag inte tillräckligt noga?)... det jag SAKNAR från alla de

Det är väl toppen att det finns de som vill ta vara på rutten fisk.

Hehe Markus, jag tycker bara om att läsa om forskning vad avser träning och annat, inget mer. Tyckte det verkade intressant med beta-alanin 🙂 För mig att det fritt fram att testa olika preparat om man så vill, så länge de inte är dopingklassade. Visst, d

Mmm "läsa forskning och bilda sig en egen uppfattning", det är ju vad jag också gör. Fast min uppfattning känns inte synkroniserad med de som vill sälja "super-piller"... 😉

Annars är det ju ganska sällan man läser själva forskningsrapporten (i alla fall

(V)
David P lyssnar på radio! Jag med. Rutten fisk, sardinrens osv, fy fan va äckligt.
(L)

(t-) (t-)

Mjau!

Daniel:
KCG2 verkar var en intressant om än lite annorlunda produkt. Jag har självt använt Kreatin ibland i samband med styrketräning. Men då jag på senare tid prioriterat löpningen så har jag undvikit det, då det binder vatten. Och då är ju inte lmera vi