Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 19:24Kjelle resonerar nog som jag gör - han vill också slå sig in bland 25-åringarna!
Kjelle resonerar nog som jag gör - han vill också slå sig in bland 25-åringarna!
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 19:29Vilket ju enligt ovanstående kommentarer att döma är en baggis!
Vilket ju enligt ovanstående kommentarer att döma är en baggis!
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 19:38När (unga) män jämför prestationer så är allt en baggis 😉
Det kan vara IQ, vilopuls, PBn, storlek på viss kroppsdelar, CPU-frekvens, RAM-minne, effekt på bilstereon, hästkrafter i bilen, eller andra mätbara storheter...
Och alla har vi någon sprungit mi
När (unga) män jämför prestationer så är allt en baggis 😉
Det kan vara IQ, vilopuls, PBn, storlek på viss kroppsdelar, CPU-frekvens, RAM-minne, effekt på bilstereon, hästkrafter i bilen, eller andra mätbara storheter...
Och alla har vi någon sprungit mi
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 08:30Jag ska gärna bjuda på at ni raljerar över vår snoppmätartävling - MEN;
Jag står fast vid att det ÄR ett allvarligt problem om en 19-årig man inte kan ta sig 3km på 18 minuter (som påstods vara ett nytt krav i svenska försvaret)!
Jag ska gärna bjuda på at ni raljerar över vår snoppmätartävling - MEN;
Jag står fast vid att det ÄR ett allvarligt problem om en 19-årig man inte kan ta sig 3km på 18 minuter (som påstods vara ett nytt krav i svenska försvaret)!
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 08:38Vet inte var det där kommer ifrån. Armén använder i allmänhet fälttest, dvs löpning med stridsutrustning (dvs uniform, skydd, vapen osv, 16-20kg) som mått. Lägsta kravet för utlandsstyrkan är 13:30 på 2000m vilket uppskattas motsvara 3000m löpning på 15 m
Vet inte var det där kommer ifrån. Armén använder i allmänhet fälttest, dvs löpning med stridsutrustning (dvs uniform, skydd, vapen osv, 16-20kg) som mått. Lägsta kravet för utlandsstyrkan är 13:30 på 2000m vilket uppskattas motsvara 3000m löpning på 15 m
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 09:11Haha...å jag som har som motto att "Jag springer inte för att bli ung...utan för att bli gammal"....Tyckte oxo att jag blev några år äldre efter gårdagens pass på fantastiska 11:45 över 2,4 km. Sunnanvind med inslag av snö samt en backe gjorde att jag kör
Haha...å jag som har som motto att "Jag springer inte för att bli ung...utan för att bli gammal"....Tyckte oxo att jag blev några år äldre efter gårdagens pass på fantastiska 11:45 över 2,4 km. Sunnanvind med inslag av snö samt en backe gjorde att jag kör
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 16:18Är i Indonesien för jobb och såg igår "Sons of Singapore" på TV. Programmet handlar om rekryter till Singapores arme och visar bla detta testet. Testet görs utomhus mitt på dagen, det brukar vara ca 30-32 grader varmt här då, det såg dessutom ut som att d
Är i Indonesien för jobb och såg igår "Sons of Singapore" på TV. Programmet handlar om rekryter till Singapores arme och visar bla detta testet. Testet görs utomhus mitt på dagen, det brukar vara ca 30-32 grader varmt här då, det såg dessutom ut som att d