Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 21:01De andra 99 vaktar får igen. De stod inte distansen.
De andra 99 vaktar får igen. De stod inte distansen.
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 21:15Och vad gör de övriga 99 fd lovande hockeyämnena, de som inte heller pallade med distansen i 15-årsåldern?
Eller fotbollsspelarna?
Och vad gör de övriga 99 fd lovande hockeyämnena, de som inte heller pallade med distansen i 15-årsåldern?
Eller fotbollsspelarna?
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 21:18Spelar WoW ? 😉
Spelar WoW ? 😉
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 21:24De missade skolgången så de flippar burgare.
De missade skolgången så de flippar burgare.
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 21:43Som jag för tredje gången i den här tråden skriver så vet jag mkt lite om hur ungdomsträning för friidrottare bedrivs. Men jag har ju läst RW om löpargymnasiet och vilka stora problem med skador de har där. Mattias Claesson uttalade sig väl litegrann i st
Som jag för tredje gången i den här tråden skriver så vet jag mkt lite om hur ungdomsträning för friidrottare bedrivs. Men jag har ju läst RW om löpargymnasiet och vilka stora problem med skador de har där. Mattias Claesson uttalade sig väl litegrann i st
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 09:57När jag växte upp tränade jag aldrig.
Jag pallade äpplen, körsbär osv. Krigade mot Albygänget, Sprang o cyklade runt Albysjön för att fiska, plankade på tunnelbanan, tjyvringde på dörrarna i höghusen, lirade landhockey, sparkade burken och lekte "röda o
När jag växte upp tränade jag aldrig.
Jag pallade äpplen, körsbär osv. Krigade mot Albygänget, Sprang o cyklade runt Albysjön för att fiska, plankade på tunnelbanan, tjyvringde på dörrarna i höghusen, lirade landhockey, sparkade burken och lekte "röda o
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 14:50annat än dataspel, det! 🙂
annat än dataspel, det! 🙂