Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 00:59Jo jag har planer på det (att tävla alltså).
Återkommer när jag fått nya fina data från riktig klungkörning.Men vad är förresten definitionen på en klunga?
Jag skulle nog säga att en belgisk kedja också är en klunga. En roterande klunga.
Jo jag har planer på det (att tävla alltså).
Återkommer när jag fått nya fina data från riktig klungkörning.
Men vad är förresten definitionen på en klunga?
Jag skulle nog säga att en belgisk kedja också är en klunga. En roterande klunga.
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 07:33Säsongen har redan börjat och snart går det ännu fortare.
Säsongen har redan börjat och snart går det ännu fortare.
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 18:49Joakim, vad använder du för effektmätare?
Jag har en Garmin Edge 705, och till den kan man koppla en effektmätare som "pratar" ANT+
Vilka effektmätare/sensorer finns det som funkar till den tro?
Joakim, vad använder du för effektmätare?
Jag har en Garmin Edge 705, och till den kan man koppla en effektmätare som "pratar" ANT+
Vilka effektmätare/sensorer finns det som funkar till den tro?
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 20:42"En belgisk kedja är ingen klunga utan två led. "
och två led är inte en klunga? vore i sådana fall intressant att få en entydig definition på vad en klunga är inom cykelvärlden... för mig är en klunga när flera cyklister cyklar nära varandra för att ta
"En belgisk kedja är ingen klunga utan två led. "
och två led är inte en klunga? vore i sådana fall intressant att få en entydig definition på vad en klunga är inom cykelvärlden... för mig är en klunga när flera cyklister cyklar nära varandra för att ta
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 20:45Hjälpa? Då är det lagtempo.
Deltagarna i en klunga har inte precis samma agenda.
Hjälpa? Då är det lagtempo.
Deltagarna i en klunga har inte precis samma agenda.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 16:26Det är skillnad på medcyklister och motståndare...
Undrar varför det är så få som tävlar ?
Det är skillnad på medcyklister och motståndare...
Undrar varför det är så få som tävlar ?
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 16:33Har du tråkigt David?
Har du tråkigt David?
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 16:36De är rädda för att bli ifrånkörda?
De är rädda för att bli ifrånkörda?
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 16:45Blä, blev fel 🙂
Blä, blev fel 🙂
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 16:48Ja, det är sällan samlat till mål.
Ja, det är sällan samlat till mål.