Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 20:21Hur går det med din knä-rehablitering ?
Hur mycket kan du göra nu ?
Går det bättre eller sämre än väntat ?
Har du ont fortfarande ?
Hur går det med din knä-rehablitering ?
Hur mycket kan du göra nu ?
Går det bättre eller sämre än väntat ?
Har du ont fortfarande ?
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 21:37Man borde få någon slags reminder när man får inlägg efter man själv svarat,,,,,,kanske fattar inte jag hur det funkar......
Nu har jag hittat ett dåligt knä också 🙁 Men iof sig så grundlade jag det under 10 års takkrypande, kanske. Har senaste 6-7 åren
Man borde få någon slags reminder när man får inlägg efter man själv svarat,,,,,,kanske fattar inte jag hur det funkar......
Nu har jag hittat ett dåligt knä också 🙁 Men iof sig så grundlade jag det under 10 års takkrypande, kanske. Har senaste 6-7 åren
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 09:23Christian.
Alla har lite sjutusanjävlar i sig plus att skadeglädjen lär vara den enda sanna.
Kul att göra sådant experter anser vara omöjligt.Jag är uppväxt med rallyförare så jag har stolen bak så långt det går. Då böjer jag benen mindre. Med mina k
Christian.
Alla har lite sjutusanjävlar i sig plus att skadeglädjen lär vara den enda sanna.
Kul att göra sådant experter anser vara omöjligt.
Jag är uppväxt med rallyförare så jag har stolen bak så långt det går. Då böjer jag benen mindre. Med mina k
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 09:32Conny.
Jag har nästan noll ont.
Största problemet är svullnad.
Vill ju röra mig så mycket jag vågar, men det säger ganska fort ifrån.
2 km med kryckstöd är OK. Gåendes.Roddmaskin 5 min/h i 6:30 tempo. Utan viktpålägg. > 5 ggr/dag. OK.
Ökar jag fart
Conny.
Jag har nästan noll ont.
Största problemet är svullnad.
Vill ju röra mig så mycket jag vågar, men det säger ganska fort ifrån.
2 km med kryckstöd är OK. Gåendes.
Roddmaskin 5 min/h i 6:30 tempo. Utan viktpålägg. > 5 ggr/dag. OK.
Ökar jag fart
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 11:21Svullnad har ju varit, och är fortfarande ett problem med min skadade hand, men lite försiktig rörelse så ofta som möjligt borde vara bra mot svullnad, även stödstrumpa, elasisk binda, kylpåse och värmepåse växelvis, åtsittande vante i mitt fall (Isotoner
Svullnad har ju varit, och är fortfarande ett problem med min skadade hand, men lite försiktig rörelse så ofta som möjligt borde vara bra mot svullnad, även stödstrumpa, elasisk binda, kylpåse och värmepåse växelvis, åtsittande vante i mitt fall (Isotoner
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 21:26Eftersom jag nu är en fd pensionerad leg psykolog å delägare av Kolarmora Behandlingshem kan jag nu inte längre garantera en behandlingsplats med individuell psykoterapi samt adekvat psykosmedicinering. Lessen gamla kompis....!
Tror inte heller att det ha
Eftersom jag nu är en fd pensionerad leg psykolog å delägare av Kolarmora Behandlingshem kan jag nu inte längre garantera en behandlingsplats med individuell psykoterapi samt adekvat psykosmedicinering. Lessen gamla kompis....!
Tror inte heller att det ha
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 12:32Kjell. Du är ingen psykolog. Du fattar inte att allt jag gör är för att du till 100% skall förstå att det där speciella rummet i Kolarmora är mitt. Uppfattat. 😉
Nu har jag kommit hem från slutbesiktningen för den här gången. Såvida nu inget dumt händer.
Kjell. Du är ingen psykolog. Du fattar inte att allt jag gör är för att du till 100% skall förstå att det där speciella rummet i Kolarmora är mitt. Uppfattat. 😉
Nu har jag kommit hem från slutbesiktningen för den här gången. Såvida nu inget dumt händer.
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 20:38Har idag pratat med Kolarmora Behandlingshems intagningsgrupp å där är man ytterst tveksam om man kan ta sådana här otroligt avancerade uppdrag framledes. Det behövs en koordination mellan såväl landsting som socialförvaltning å i sista hand socialstyrels
Har idag pratat med Kolarmora Behandlingshems intagningsgrupp å där är man ytterst tveksam om man kan ta sådana här otroligt avancerade uppdrag framledes. Det behövs en koordination mellan såväl landsting som socialförvaltning å i sista hand socialstyrels
Quote from Funbeat user on 18 December 2011, 14:14Lite uppdatering.
Medicin är nästan noll. En Iboprufen/dag i samband med rörelser.
Plus min blodtrycksmedicin förstås.Vad gäller svullnaden har den äntligen avtagit så det märks. 🙂 Det behövs dock en del till.
Om jag går på hårda underlag är mjuk
Lite uppdatering.
Medicin är nästan noll. En Iboprufen/dag i samband med rörelser.
Plus min blodtrycksmedicin förstås.
Vad gäller svullnaden har den äntligen avtagit så det märks. 🙂 Det behövs dock en del till.
Om jag går på hårda underlag är mjuk
Quote from Funbeat user on 18 December 2011, 18:51Kämpa på bara gubben...!
Jag ser redan framför mig att du rundar mig under ett ultra i framtiden.....hehe...!
Kämpa på bara gubben...!
Jag ser redan framför mig att du rundar mig under ett ultra i framtiden.....hehe...!