Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 16:32Gel... ja man gör vad man kan för att få i sig näring när det behövs som mest.
Rörelse... ja man gör vad man kan för att läkningen ska gå så bra som möjligt.
Fortsätt bli bättre och ställ så mycket frågor du bara kan i morgon.
Gel... ja man gör vad man kan för att få i sig näring när det behövs som mest.
Rörelse... ja man gör vad man kan för att läkningen ska gå så bra som möjligt.
Fortsätt bli bättre och ställ så mycket frågor du bara kan i morgon.
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 19:46På måndag avsåg den 24:e. Således ej i morgon.
Mitt huvud gör nog fler tankefel än vanligt - om nu detta är möjligt. 😉
På måndag avsåg den 24:e. Således ej i morgon.
Mitt huvud gör nog fler tankefel än vanligt - om nu detta är möjligt. 😉
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 19:56Ah. Oki.
Ah. Oki.
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 20:55Ja läkning tar en djävla lång tid å liksom Conny så fick jag en skaplig fraktur i vänster hand under en sån där forsränning som ska vara så säker så säker. Förutom den initiala smärtan som väl varade nån månad eller så ....hade jag fruktansvärt ont vid te
Ja läkning tar en djävla lång tid å liksom Conny så fick jag en skaplig fraktur i vänster hand under en sån där forsränning som ska vara så säker så säker. Förutom den initiala smärtan som väl varade nån månad eller så ....hade jag fruktansvärt ont vid te
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 10:27Nu har det gått några lååååånnnnggggsammmmma dagar. Det händer för lite. Får väl glädja mig åt att det ej går bakåt, men i dagens värld anses ju stillastående som tillbakagång.
I går fick jag nya kylfrys. Levt utan sedan jag kom hem från Schweiz. Fick s
Nu har det gått några lååååånnnnggggsammmmma dagar. Det händer för lite. Får väl glädja mig åt att det ej går bakåt, men i dagens värld anses ju stillastående som tillbakagång.
I går fick jag nya kylfrys. Levt utan sedan jag kom hem från Schweiz. Fick s
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 22:45>Alltnog fick jag stränga order på sjukhuset att sätta i hälarna - ordentligt
Det vet väl du K-G, det är så man kilar fast yxhuvet på skaftet. Landstinget var för snåla med klister till protesen 🙂
>Alltnog fick jag stränga order på sjukhuset att sätta i hälarna - ordentligt
Det vet väl du K-G, det är så man kilar fast yxhuvet på skaftet. Landstinget var för snåla med klister till protesen 🙂
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 23:57K-G_Läkarna vet nog vad som är bäst, Det är bara att lyda dom som sitter inne med kunskapen. 🙂
K-G_Läkarna vet nog vad som är bäst, Det är bara att lyda dom som sitter inne med kunskapen. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 07:39K-G,
Det känns inte konstigt alls, det är rehabträning, inte löpning! Lyssna på sjukgymnasterna och läkarna och jobba på lagom hårt med rehab! Jag hoppas att du får tillbaka full funktion i knäleden och benet!Kram och trevlig helg,
Jenny
K-G,
Det känns inte konstigt alls, det är rehabträning, inte löpning! Lyssna på sjukgymnasterna och läkarna och jobba på lagom hårt med rehab! Jag hoppas att du får tillbaka full funktion i knäleden och benet!
Kram och trevlig helg,
Jenny
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 08:45Lagom hårt håller jag med om.
De vill jag skall utföra rörelser som
1. Gör ont. Då har jag lärt mig att stoppa.
2. Gör att knät sväller, vilket innebär att välgörande strömningar genom knät bromsas och jag börjar frysa om högerfoten. Att frysa om en fot
Lagom hårt håller jag med om.
De vill jag skall utföra rörelser som
1. Gör ont. Då har jag lärt mig att stoppa.
2. Gör att knät sväller, vilket innebär att välgörande strömningar genom knät bromsas och jag börjar frysa om högerfoten. Att frysa om en fot
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 20:00Karin var väl inte helnöjd med mig, men ej heller missnöjd.
Hon föredrog en krycka när jag skulle förflytta mig.
Svullnaden under knät skulle jag kyla bort.
Försökte igen, men inget hände på 2 dagar.
Då började jag försöka leva normalt.
Är van vid 2 kr
Karin var väl inte helnöjd med mig, men ej heller missnöjd.
Hon föredrog en krycka när jag skulle förflytta mig.
Svullnaden under knät skulle jag kyla bort.
Försökte igen, men inget hände på 2 dagar.
Då började jag försöka leva normalt.
Är van vid 2 kr