Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 09:44Tackar så hemskt mycket för alla roliga vinklar.
Jag flinar gott.Ett gott skratt förlänger livet. (t+)
Tackar så hemskt mycket för alla roliga vinklar.
Jag flinar gott.
Ett gott skratt förlänger livet. (t+)
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 14:18I morgon måndag skall det ske. Efter lunch. För alla andra.
Dock får jag ej äta efter midnatt och noll att dricka efter 08:00 i morgon bittida.Jag får en bedövning i ryggen som täcker det nedanför. Jag kan också få narkos.
Jag har hög smärttröskel och
I morgon måndag skall det ske. Efter lunch. För alla andra.
Dock får jag ej äta efter midnatt och noll att dricka efter 08:00 i morgon bittida.
Jag får en bedövning i ryggen som täcker det nedanför. Jag kan också få narkos.
Jag har hög smärttröskel och
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 19:27Tråkigt K-G..!
Jag har ju nu på senare år varit med om en knäoperation samt en mindre tarmoperation då jag varit lokalbedövad. Djävligt intressant att se allt i TV under processen å även kunna fråga läkarna om vad dom för tillfället pysslade med. Har seda
Tråkigt K-G..!
Jag har ju nu på senare år varit med om en knäoperation samt en mindre tarmoperation då jag varit lokalbedövad. Djävligt intressant att se allt i TV under processen å även kunna fråga läkarna om vad dom för tillfället pysslade med. Har seda
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 19:43Tack Kjell.
Tror det blir nattinatti.
Fast jag får ha med mig egen musik.
Bestämmer mig strax före start:
Klara,
färdiga,
gå.Tänk vad rätt den känns numera.
Inte springer man från start längre. 🙂
Tack Kjell.
Tror det blir nattinatti.
Fast jag får ha med mig egen musik.
Bestämmer mig strax före start:
Klara,
färdiga,
gå.
Tänk vad rätt den känns numera.
Inte springer man från start längre. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 19:52Lycka till i morgon, K-G!
Hoppas att operationen och rehabiliteringen går bra!
Kram,
Jenny
Lycka till i morgon, K-G!
Hoppas att operationen och rehabiliteringen går bra!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 20:56Häftig operation. Bedövad så det räckte. Jag hörde hur läkaren sågade och hamrade sig in i knät.
Utan att känna ett smack.
Så sövd blev jag inte, vilket hade varit totalt onödigt.
En narkossköterska - Marie - satt bakom huvudet, så henne snackade jag me
Häftig operation. Bedövad så det räckte. Jag hörde hur läkaren sågade och hamrade sig in i knät.
Utan att känna ett smack.
Så sövd blev jag inte, vilket hade varit totalt onödigt.
En narkossköterska - Marie - satt bakom huvudet, så henne snackade jag me
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 22:35En nyopererad K-G, jättekul, nu kan förhoppningsvis allt bara bli bättre för varje dag läkningen fortskrider, du får ge oss täta rapporter om hur du mår, och varje nytt framsteg med protesen, och den kommande träningen, du är snart på tävlingsbanorna igen
En nyopererad K-G, jättekul, nu kan förhoppningsvis allt bara bli bättre för varje dag läkningen fortskrider, du får ge oss täta rapporter om hur du mår, och varje nytt framsteg med protesen, och den kommande träningen, du är snart på tävlingsbanorna igen
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 12:38Rätt val av mat K-G! Sällan det är annat än vidrigt potatisliknande pulvergojs på sjukhus.
Kul att du hade kul och fick höra lite bensågeri - ortopeder är änna riktiga mekaniker.
Rätt val av mat K-G! Sällan det är annat än vidrigt potatisliknande pulvergojs på sjukhus.
Kul att du hade kul och fick höra lite bensågeri - ortopeder är änna riktiga mekaniker.
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 12:51Till lunch i dag blev det ej sönderkokt fisk i spenatsås.
Vad har de gjort?
1. Fått största storlek knäprotes ( Glömt fråga om namnet ).
2. Benet uträtat, så från att ha varit något hjulbent är jag nu svagt kobent. Åtminstone på det ena. Lite Garrincha
Till lunch i dag blev det ej sönderkokt fisk i spenatsås.
Vad har de gjort?
1. Fått största storlek knäprotes ( Glömt fråga om namnet ).
2. Benet uträtat, så från att ha varit något hjulbent är jag nu svagt kobent. Åtminstone på det ena. Lite Garrincha
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 12:56Mysigt yr eller bara jobbigt yr?
Mysigt yr eller bara jobbigt yr?