Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 23:10Skönt att du gick igenom besiktningen!
Då kan du blåsa på sedan när du kommit igång med de nya delarna 🙂
Skönt att du gick igenom besiktningen!
Då kan du blåsa på sedan när du kommit igång med de nya delarna 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 12:56Fick av min son genom mail reda på att
10:e oktober skall de "amputera" mitt högra ben för en timme eller så.Avsikten är att stoppa in en hel knäprotes.
Är efterlängtat.
Fick av min son genom mail reda på att
10:e oktober skall de "amputera" mitt högra ben för en timme eller så.
Avsikten är att stoppa in en hel knäprotes.
Är efterlängtat.
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 19:25Usch, det låter ju otrevligt! Håller tummarna att allt går som planerat!
Usch, det låter ju otrevligt! Håller tummarna att allt går som planerat!
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 20:22Jag håller naturligtvis alla tummar som går för att det ska bli en bra genomförd operation.
Med din djävla envishet så kommer nog rehabiliteringen att gå skitabra...ja å sen finns det inga genvägar det har jag av egen erfarenhet fått lära mig. Upp å knall
Jag håller naturligtvis alla tummar som går för att det ska bli en bra genomförd operation.
Med din djävla envishet så kommer nog rehabiliteringen att gå skitabra...ja å sen finns det inga genvägar det har jag av egen erfarenhet fått lära mig. Upp å knall
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 20:17Kan dom inte få in en liten elmotor samtidigt?
Kan dom inte få in en liten elmotor samtidigt?
Quote from Funbeat user on 1 October 2011, 21:54Du får be dem skruva dit en extra smörjnippel så som du rör dig 🙂
Håller givetvis tummarna här med (t+)(t+)
Du får be dem skruva dit en extra smörjnippel så som du rör dig 🙂
Håller givetvis tummarna här med (t+)(t+)
Quote from Catharina Brattlin on 1 October 2011, 23:31Det kommer att bli bra K.G. Träffar knäprotesopererade nästan dagligen och de är pigga. 🙂
Det kommer att bli bra K.G. Träffar knäprotesopererade nästan dagligen och de är pigga. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 00:37Peter, vad skulle en elmotor vara bra för? Ska K-G kunna sparka hårdare eller vad? 😉
K-G, det kommer att gå suveränt. Det tar säkert en hel vecka innan du är uppe och lufsar på som vanligt om jag känner dig rätt. 😀
Peter, vad skulle en elmotor vara bra för? Ska K-G kunna sparka hårdare eller vad? 😉
K-G, det kommer att gå suveränt. Det tar säkert en hel vecka innan du är uppe och lufsar på som vanligt om jag känner dig rätt. 😀
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 00:44Jag tänkte vi kunde koppla in K-G på elnätet och ersätta nåt av dom krassliga kärnkraftverken vi har här i landet.
Alternativt koppla in motorn lite ur fas så den agerar broms. Så K-G kan TA DET LITE LUGNT NÅN GÅNG! 😉
Jag tänkte vi kunde koppla in K-G på elnätet och ersätta nåt av dom krassliga kärnkraftverken vi har här i landet.
Alternativt koppla in motorn lite ur fas så den agerar broms. Så K-G kan TA DET LITE LUGNT NÅN GÅNG! 😉
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 09:42Peter är nog inne på ett bra spår.
På ett 24H skidor en gång använde jag benämningen "Perpetuum Mobile". 😉
Peter är nog inne på ett bra spår.
På ett 24H skidor en gång använde jag benämningen "Perpetuum Mobile". 😉