Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 15:30Morfin. Kan Det vara bra.
Haft lite småjobbigt i dag. Hittills. Morgonen var väl OK, fick göra lite rörelser efter frukosten, men sedan började det göra ont. Jag accepterade det. Klarade rötntgen vid 12 + nya övningar, men därefter gick jag i däck. Yrsel
Morfin. Kan Det vara bra.
Haft lite småjobbigt i dag. Hittills. Morgonen var väl OK, fick göra lite rörelser efter frukosten, men sedan började det göra ont. Jag accepterade det. Klarade rötntgen vid 12 + nya övningar, men därefter gick jag i däck. Yrsel
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 18:14Huvva, det låter sådärkul. Bra att du har en så positiv grundinställning. Du är en stark kille. Det här kommer att gå himla bra.
Kram!
Huvva, det låter sådärkul. Bra att du har en så positiv grundinställning. Du är en stark kille. Det här kommer att gå himla bra.
Kram!
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 22:59Har fått Morfin vid några tillfällen, det är ju en form utav narkotika, och kan nog ge en del abstinensbesvär när man inte får det längre, man kan känna sig lite risig och darrig en tid. Nu har du gjort det värsta, nu kan det väl bara göra mindre ont för
Har fått Morfin vid några tillfällen, det är ju en form utav narkotika, och kan nog ge en del abstinensbesvär när man inte får det längre, man kan känna sig lite risig och darrig en tid. Nu har du gjort det värsta, nu kan det väl bara göra mindre ont för
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 08:05Just det Conny, så man blir lite tveksam.
Gav dock upp i går så en tablett var 3:e timme.
De skickar hem mig i morgon - men noll morfintabletter.Blivit lite småyr + att orken är noll. Till och med musik blir det minimum av. Datorn är mest avstängd. Ja
Just det Conny, så man blir lite tveksam.
Gav dock upp i går så en tablett var 3:e timme.
De skickar hem mig i morgon - men noll morfintabletter.
Blivit lite småyr + att orken är noll. Till och med musik blir det minimum av. Datorn är mest avstängd. Ja
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 20:29Hur är läget K-G ? Har smärtorna minskat ? Du får berätta mera om hur det känns, och hur du har det med din nya protes.
Hur är läget K-G ? Har smärtorna minskat ? Du får berätta mera om hur det känns, och hur du har det med din nya protes.
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 20:47Instämmer med föregående talare. Vi hänger i luften här
Instämmer med föregående talare. Vi hänger i luften här
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 08:36Smärtorna kommer och går men ganska så humana.
Lever ett underligt liv.
16h i sängen,
7½timme på stol,
½-timme i rörelse.Det sämsta är att jag måste trycka i mig 10 tabletter om dagen:
4 Alvedon Forte - 1.000 mg
4 Tramadol Actavis - 50 mg
2 Pradaxa -
Smärtorna kommer och går men ganska så humana.
Lever ett underligt liv.
16h i sängen,
7½timme på stol,
½-timme i rörelse.
Det sämsta är att jag måste trycka i mig 10 tabletter om dagen:
4 Alvedon Forte - 1.000 mg
4 Tramadol Actavis - 50 mg
2 Pradaxa -
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 11:56K-G: jag hoppas att läkningen sker snabbt och att du blir av med alla piller snabbt! Kram!
K-G: jag hoppas att läkningen sker snabbt och att du blir av med alla piller snabbt! Kram!
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 14:24Det är ett elände med smärtor och värktabletter, ofta gör det ont längre tid än man tror, men ibland mindre, när jag krossade handen för 9 månader sedan, då trodde jag att smärtorna skulle försvinna på en vecka, men så blev det inte, jag åt också cirka 10
Det är ett elände med smärtor och värktabletter, ofta gör det ont längre tid än man tror, men ibland mindre, när jag krossade handen för 9 månader sedan, då trodde jag att smärtorna skulle försvinna på en vecka, men så blev det inte, jag åt också cirka 10
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 14:45Ja du Conny. Du liksom jag plus många andra har fått vår beskärda del av smärtor och fysiska problem.
I går kväll hoppade jag 4:e omgången, i dag kör jag var 8:e timme = 3.Märker ingen skillnad.
Skall på återbesök nr. 1 på måndag. Avser att ställa tuf
Ja du Conny. Du liksom jag plus många andra har fått vår beskärda del av smärtor och fysiska problem.
I går kväll hoppade jag 4:e omgången, i dag kör jag var 8:e timme = 3.
Märker ingen skillnad.
Skall på återbesök nr. 1 på måndag. Avser att ställa tuf