Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tack Joakim + alla andra som ej ger upp och även om de har en mer perfekt kropp än min ser att man kan vara enligt expertis ganska kass men ändå åstadkomma saker. (t+)

Har nu börjat med en gammal kär pålitlig maskin.
Jag tycker ej om maskiner ( på Funbe

Du som inte gillar maskiner - är det inte dax att införskaffa en roddbåt? Jag vet att det är lite off-season just nu men...

Eller vänta , är inte du i Florida just nu?

Jag tror K-G skall hålla sig på land, tror det finns aligator och vithaj vid Florida.

Dom får väl se till att hålla sej undan då 🙂

Ja, vithajar och alligatorer bör akta sig för K-G:s vassa titanknä....
Kommer osökt att tänka på "Jaws" i Bond-filmen... 🙂

Baske mig om jag inte hade en haj som "simkompis" en gång här i Florida. Blev plötsligt ensam i vattnet ( sam längs med kusten lite längre ut för att slippa svallvågor ). Upptäckte till slut att människor stod på stranden och ropade och vinkade till mig.

Tåskor? Jag upplever inte dig som en Prima Ballerina.

Det är otroligt att kunna träna upp fötterna som K-G gjort, jag har sett honom gå barfota vid Knorren, helt oberörd antingen det varit småsten eller otäck skogsterräng under fötterna, jag skulle inte ens vilja gå barfota på gräsmattan, och kanske trampa p

David.
Var med i studentteatern på 60-talet. Fick då kravet att träna med baletten i Göteborg. Trots att jag gav "allt" så blev jag ej godkänd. 🙂

För 6 år sedan kom tåskor ut på marknaden. Så jag gjorde nytt försök. Lika misslyckat. Är född med fötter

> ej enbart tårna som förespråkas av de mest hängivna "Vibram Five Fingers" - talibanerna

Alltså, allvarligt K-G... Skärpning