Quote from Mats Prym on 6 March 2012, 10:59Hej K-G!
Lite om löpband nu när jag såg att du kör med det.
Jag skrev för ett bra tag sedan om att jag är glad att jag hittade din tråd. Fick själv en knäprotes i maj 2011. Inga restriktioner (förutom att undvika ultralöpning) och tur är väl det efters
Hej K-G!
Lite om löpband nu när jag såg att du kör med det.
Jag skrev för ett bra tag sedan om att jag är glad att jag hittade din tråd. Fick själv en knäprotes i maj 2011. Inga restriktioner (förutom att undvika ultralöpning) och tur är väl det efters
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 13:33Hej Veronica.
Jag använder nog löpbandet på ett udda sätt. Får lite frågor - om de tror jag är allvarlig eller bara skojar vet jag ej.
Kraftig lutning,
1. Sätter i hälen så långt fram jag kan och "åker" med bakåt tills foten håller på att lämna bandet.
Hej Veronica.
Jag använder nog löpbandet på ett udda sätt. Får lite frågor - om de tror jag är allvarlig eller bara skojar vet jag ej.
Kraftig lutning,
1. Sätter i hälen så långt fram jag kan och "åker" med bakåt tills foten håller på att lämna bandet.
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 20:04Hej K-G, hur går det för dej med din nya protes ? går allt som du hoppats ? har inte hört något ifrån dej på länge, jag har kanske läst fel trådar, läser bara dom som verkar intressanta. 🙂
Hej K-G, hur går det för dej med din nya protes ? går allt som du hoppats ? har inte hört något ifrån dej på länge, jag har kanske läst fel trådar, läser bara dom som verkar intressanta. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 08:43Litet bakslag när jag kom hem. Bor ju på ett allt annat än platt ställe så en punkt nedanför protesen på insidan började smärta till vid nedförsgång. För 3 veckor sedan var jag hos ortopeden. Han fann inget, förutom att konstatera att mina knän har ju var
Litet bakslag när jag kom hem. Bor ju på ett allt annat än platt ställe så en punkt nedanför protesen på insidan började smärta till vid nedförsgång. För 3 veckor sedan var jag hos ortopeden. Han fann inget, förutom att konstatera att mina knän har ju var
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 20:57Jag kände väl mest en oro att allt kanske inte var som det borde, och tänkte skicka dej ett e-mail, men tänkte att jag skriver i tråden först, det finns säkert fler som vill veta hur det går för dej med knät, problem och motgångar drabbar dom flesta iblan
Jag kände väl mest en oro att allt kanske inte var som det borde, och tänkte skicka dej ett e-mail, men tänkte att jag skriver i tråden först, det finns säkert fler som vill veta hur det går för dej med knät, problem och motgångar drabbar dom flesta iblan
Quote from Elias Engqvist on 29 April 2012, 07:59Conny, jag tycker att det låter som du har haft sönder en menisk. Du borde låta magnetröntga knät för att veta! Att springa med trasig menisk är inte bra!
Ursäkta att jag kapade lite...
Conny, jag tycker att det låter som du har haft sönder en menisk. Du borde låta magnetröntga knät för att veta! Att springa med trasig menisk är inte bra!
Ursäkta att jag kapade lite...
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 08:04Kapa ovanför knäet.
Kapa ovanför knäet.
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 08:16Christer.
Känner Conny rätt så väl och vet en del om menisker.
Magnetröntgen?Också. Det var inget kap av tråden.
Christer.
Känner Conny rätt så väl och vet en del om menisker.
Magnetröntgen?
Också. Det var inget kap av tråden.
Quote from Elias Engqvist on 29 April 2012, 08:24Vad menar du med "magnetröntgen?"?
Det är med MR man kan se hur menisken ser ut, om den är skadad, vilken menisk som är skadad och som ger ett underlag för operation.
Vad menar du med "magnetröntgen?"?
Det är med MR man kan se hur menisken ser ut, om den är skadad, vilken menisk som är skadad och som ger ett underlag för operation.
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 12:46Christer_Jag borde nog låtit läkare undersökt knät, men jag var olycksdrabbad förra året, krossade handen i en tryckpress i februari, handen var bara 6 mm tjock, och stor som en stekpanna när jag fick loss den, gjorde över 40 taxiresor till handkirurgerna
Christer_Jag borde nog låtit läkare undersökt knät, men jag var olycksdrabbad förra året, krossade handen i en tryckpress i februari, handen var bara 6 mm tjock, och stor som en stekpanna när jag fick loss den, gjorde över 40 taxiresor till handkirurgerna