Quote from Elias Engqvist on 29 January 2012, 20:48Men är det nån som tar KG på allvar längre Peter?
Men är det nån som tar KG på allvar längre Peter?
Quote from Funbeat user on 29 January 2012, 21:13Fler och fler Christer. 🙂
Vad gäller Peters inlägg så har antalet sektmedlemmar minskat. De har aldrig varit många ens. Det är ju lite underligt att denna minisektgrupp också ofta tillhör sekten LCHF. ??????
Vad gäller mindre bra knän är det rena dumh
Fler och fler Christer. 🙂
Vad gäller Peters inlägg så har antalet sektmedlemmar minskat. De har aldrig varit många ens. Det är ju lite underligt att denna minisektgrupp också ofta tillhör sekten LCHF. ??????
Vad gäller mindre bra knän är det rena dumh
Quote from Funbeat user on 29 January 2012, 21:34Men K-G, ingen, med betoning på INGEN, rekommenderar väl tålöpning här?
Hur många gånger ska man behöva...?
Men K-G, ingen, med betoning på INGEN, rekommenderar väl tålöpning här?
Hur många gånger ska man behöva...?
Quote from Funbeat user on 29 January 2012, 22:02Inte i denna tråden. Helt rätt Peter.
Funbeat är dock ej bara denna tråd.Idag gick jag en långsam runda i ett par ny Nike Free Run.
Mjuka med stöd mot den hårda ytan även jag oftast trampar.
Föredrar dock än mer riktiga löparskor.Framför allt för a
Inte i denna tråden. Helt rätt Peter.
Funbeat är dock ej bara denna tråd.
Idag gick jag en långsam runda i ett par ny Nike Free Run.
Mjuka med stöd mot den hårda ytan även jag oftast trampar.
Föredrar dock än mer riktiga löparskor.
Framför allt för a
Quote from Funbeat user on 29 January 2012, 22:51I vilken tråd förespråkar man löpning på tårna?
I vilken tråd förespråkar man löpning på tårna?
Quote from Funbeat user on 29 January 2012, 23:42Ni som gärna vill undvika mina knäproblem är ju sådana som skojar till det då och då. Bra.
Det är ej dock lätt att veta till 100% om så är. Att ni skojar.Alltnog så är jag ju förutom mina knän en sedan födsel 100% barfota så ofta det går.
Då tycker ja
Ni som gärna vill undvika mina knäproblem är ju sådana som skojar till det då och då. Bra.
Det är ej dock lätt att veta till 100% om så är. Att ni skojar.
Alltnog så är jag ju förutom mina knän en sedan födsel 100% barfota så ofta det går.
Då tycker ja
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 00:02K-G, om hälen eller framfoten landar först spelar inte så stor roll, bara man inte stannar för länge på den delen av foten, utan ganska snabbt får i hela foten...
För att problemfritt kunna springa barfota eller minimalistiskt på hårda underlag måste man
K-G, om hälen eller framfoten landar först spelar inte så stor roll, bara man inte stannar för länge på den delen av foten, utan ganska snabbt får i hela foten...
För att problemfritt kunna springa barfota eller minimalistiskt på hårda underlag måste man
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 13:46Tack för tipsen Olle.
Mina knän som dömdes ut till 100% 1982 = rullstol "håller" fortfarande 30 år senare.
Har genom åren testat det mesta, för följande är jag säker på:
För min personliga del så är det bästa:
1. Att röra på sig.
2. Ju fler sätt desto b
Tack för tipsen Olle.
Mina knän som dömdes ut till 100% 1982 = rullstol "håller" fortfarande 30 år senare.
Har genom åren testat det mesta, för följande är jag säker på:
För min personliga del så är det bästa:
1. Att röra på sig.
2. Ju fler sätt desto b
Quote from Funbeat user on 5 February 2012, 21:25Vad har jag nu gjort?
Träffade Jesper Olsen - www.worldrun.org - i torsdags i Daytona Beach. I morse lämnade han stället jag utnyttjar i St. Augustine.
Testade en hel del olika vid våra möten på ett säkert 20-tal ställen utefter vägen.Barfota, tåskor,
Vad har jag nu gjort?
Träffade Jesper Olsen - http://www.worldrun.org - i torsdags i Daytona Beach. I morse lämnade han stället jag utnyttjar i St. Augustine.
Testade en hel del olika vid våra möten på ett säkert 20-tal ställen utefter vägen.
Barfota, tåskor,
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 22:31Det känns bättre och bättre. Gäller bara att ej överdriva farten vad gäller roddmaskinen. Uppskattar att 75% av svullnaden nu är borta.
4 månader har gått och 6 varnade doktorn för.Har även börjat gå/lufsa på löpband. Fy hundan vad tråkigt.
Försöker
Det känns bättre och bättre. Gäller bara att ej överdriva farten vad gäller roddmaskinen. Uppskattar att 75% av svullnaden nu är borta.
4 månader har gått och 6 varnade doktorn för.
Har även börjat gå/lufsa på löpband. Fy hundan vad tråkigt.
Försöker