Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

På förmiddagen 3 km, på eftermiddagen 6 km = 9 km, det tycker jag är väldigt mycket så snart efter operationen, det är glädjande att se att det går så bra, men var försiktig öka inte upp träningen för snabbt, jag vet hur svårt det är att hålla igen vid me

Hävdar ju att vi är olika, så kategoriska rekommendationer har jag väl tagit med en nypa salt.

Jag är som jag är och gör så gott jag kan med det jag har. Upptäckt och upptäcker att inom mig är jag också väl olik bland. Det jag trott skall passa gör ej d

Hej K-G, Läste idag om en sko i Kondis, som skulle fungera bra för dom flesta löpare, framfotslöpare, mittfotslöpare, och även hällöpare, en sko med mycket god stötdämpning i mellansulan, som blivit populär bland eliten av ultralöpare,
Hoka One One Bondi

Jag har ett par Hoka - hemma i Sverige.
Köpte dem 2010 och testade dem i Monaco.
Sprillans nya och jag kom ca. 30 mil på 4 dagar.

Borde nog tagit med mig dessa.
Finns ej att köpa i Florida.
Funderar på att röra mig länge till nyår, så de hade nog pa

Så, nu har jag deltagit ( OBS! deltagit ) i ett lopp igen. "Tokig" som jag är så valde jag ett 24H lopp med målet 50K.
Längsta sedan operationen innan var 7 km.

Platsen + vädret var otroligt. Runt en liten ö - sträckan 2 km - i värme. Kallast uppmätta te

Grattis! Bra kämpat och skönt att knät känns bra även nu efteråt!

Otroligt bra gjort K-G, Hur ska detta sluta ???

Sverigebäst M 70 - Bertil Järlåker - 156.191. Troligen ej möjligt.

Sverigebäst M 75 - Sune Hjalmarsson - 125.935. Icke omöjligt.

Sverigebäst M 80 - Per Adolfsson - 105.374. Lite väl långt borta i tid.

Hälsa far din Conny. Hans resultat finns på DUV -

Nu har jag lagt till en dimension.
Gammalt och beprövat:
Längre pass på en roddmaskin.

Igår rodde jag 2 x 30 minuter med 5 timmar mellan passen.
4.3 + 4.4 km.
Första passet gjorde jag med en "display" som ej visade varken hastighet eller längd. Jag bar

Fantastiskt att följa din resa, K-G. Du inspirerar!!!