Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 22:07Vad jobbar du med då Backis"""....bara intresserad!!??....Du kan köra svaret i den privata sfären om du vill??!
P.S Leg Psykolog och jobbar med svårt störda missbrukare. LRV,LPT etc..;)
Vad jobbar du med då Backis"""....bara intresserad!!??....Du kan köra svaret i den privata sfären om du vill??!
P.S Leg Psykolog och jobbar med svårt störda missbrukare. LRV,LPT etc..;)
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 07:00Jag jobbar med försäljning inom telekom (fast inte på det stora ///-bolaget). Man vinner inte kontrakt så ofta men när man gör det blir det rätt stora affärer.
Jag jobbar med försäljning inom telekom (fast inte på det stora ///-bolaget). Man vinner inte kontrakt så ofta men när man gör det blir det rätt stora affärer.
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 18:01Intressant...men vad tråden anbelangar så tror jag att Ladyn redan i första inlägget km med svaret. Lösningen sen då...tja!!? Vad sägs om träning tillsammans med nån som känner till grejen och kan puscha dig över gränsen.;)
Intressant...men vad tråden anbelangar så tror jag att Ladyn redan i första inlägget km med svaret. Lösningen sen då...tja!!? Vad sägs om träning tillsammans med nån som känner till grejen och kan puscha dig över gränsen.;)
Quote from Catharina Brattlin on 27 November 2009, 18:04Gammalt tips Kjelle! Det tipsade jag om redan i fjärde inlägget 😉
Vad mig själv anbelangar är det det enda som kan få mig att "push it to the limit"...
Gammalt tips Kjelle! Det tipsade jag om redan i fjärde inlägget 😉
Vad mig själv anbelangar är det det enda som kan få mig att "push it to the limit"...
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 18:07"Repetito e madre studiorum" ...glöm inte det Sylvia...hehe;)
"Repetito e madre studiorum" ...glöm inte det Sylvia...hehe;)
Quote from Catharina Brattlin on 27 November 2009, 18:16Studiorum?? Vad exakt betyder det där Kjelle? Jag är inte så haj på...latin? (H)
Studiorum?? Vad exakt betyder det där Kjelle? Jag är inte så haj på...latin? (H)
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 18:27"Repetito e madre studiorum" ser ut att kunna betyda "repetition är moder till kunskapen", men latin är inte min starka sida.
Ska det inte vara ett "est" nånstans då förresten?
Edit 3 eller nått sånt: Ash... jag vet inte 🙂
"Repetito e madre studiorum" ser ut att kunna betyda "repetition är moder till kunskapen", men latin är inte min starka sida.
Ska det inte vara ett "est" nånstans då förresten?
Edit 3 eller nått sånt: Ash... jag vet inte 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 27 November 2009, 18:31😀
😀
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 18:36Madre är moder i alla fall, det vet jag för det är det på spanska och det är släkt med latin 🙂
Madre är moder i alla fall, det vet jag för det är det på spanska och det är släkt med latin 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 27 November 2009, 18:45"Repetition är lärandets moder"??
Oj, OT så det stänker om det. Förlåt! (H)
"Repetition är lärandets moder"??
Oj, OT så det stänker om det. Förlåt! (H)