Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 07:51Jo det finns ju en gren i konferenslivet som går ut på att ha så lite packning som möjligt. Den grenen får man nog acceptera att förlora till förmån för att vinna tid för löpning!
Jo det finns ju en gren i konferenslivet som går ut på att ha så lite packning som möjligt. Den grenen får man nog acceptera att förlora till förmån för att vinna tid för löpning!
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 09:48>Hur ska jag få ner jobbdatorn i väskan nu - den är full av springkläder.....
Du vet då hur man prioriterar nöje vs. jobb (t+)
>Hur ska jag få ner jobbdatorn i väskan nu - den är full av springkläder.....
Du vet då hur man prioriterar nöje vs. jobb (t+)
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 11:54Från att förra året nog mest varit en IK är jag numera helt klart en K o helt klart fast i långlöparträsket (H:) Just nu vill jag bara få ordning på ryggen så jag kan springa långt o mycket igen
Från att förra året nog mest varit en IK är jag numera helt klart en K o helt klart fast i långlöparträsket (H:) Just nu vill jag bara få ordning på ryggen så jag kan springa långt o mycket igen
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 19:09Fia lotta då är de problem om datorn inte kan hänga med
Fia lotta då är de problem om datorn inte kan hänga med
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 22:37Datorn fick plats den också - tur det, annars hade jag bland annat inte kunnat ligga här på hotellrummet och Funbeata just nu. 🙂 Och springkläderna har jag fått användning för, dom hänger just nu överallt här på hotellrummet och torkar inför löpningen j
Datorn fick plats den också - tur det, annars hade jag bland annat inte kunnat ligga här på hotellrummet och Funbeata just nu. 🙂 Och springkläderna har jag fått användning för, dom hänger just nu överallt här på hotellrummet och torkar inför löpningen j
Quote from Elias Engqvist on 16 October 2008, 22:41Glöm inte pulsbältet hängande nånstans bara - det har jag gjort två gånger - det blir skitdyrt!
Glöm inte pulsbältet hängande nånstans bara - det har jag gjort två gånger - det blir skitdyrt!
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 22:55Usch då - trist! Nejdå, ska försöka skrapa ihop alla ägodelar ordentligt - även om rummet just nu ser ut som värsta "tonårsrummet"..... (H)
Usch då - trist! Nejdå, ska försöka skrapa ihop alla ägodelar ordentligt - även om rummet just nu ser ut som värsta "tonårsrummet"..... (H)
Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 00:24Nu kännns de snart som jag kan börja jogga,jag har fått upp flåset lite och koordinationen
Nu kännns de snart som jag kan börja jogga,jag har fått upp flåset lite och koordinationen
Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 00:44Peter,lovar jag ska vara försiktig,för jag har skadat mig så mycket,opereat höger fot 2 ggr
Peter,lovar jag ska vara försiktig,för jag har skadat mig så mycket,opereat höger fot 2 ggr
Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 08:16Löpning utan kondis IK
Löpning med kondis K
Simning aldrig kul (t-)
Löpning utan kondis IK
Löpning med kondis K
Simning aldrig kul (t-)