Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKul eller inte kul att springa?
You need to log in to create posts and topics.

Jo det finns ju en gren i konferenslivet som går ut på att ha så lite packning som möjligt. Den grenen får man nog acceptera att förlora till förmån för att vinna tid för löpning!

>Hur ska jag få ner jobbdatorn i väskan nu - den är full av springkläder.....
Du vet då hur man prioriterar nöje vs. jobb (t+)

Från att förra året nog mest varit en IK är jag numera helt klart en K o helt klart fast i långlöparträsket (H:) Just nu vill jag bara få ordning på ryggen så jag kan springa långt o mycket igen

Fia lotta då är de problem om datorn inte kan hänga med

Datorn fick plats den också - tur det, annars hade jag bland annat inte kunnat ligga här på hotellrummet och Funbeata just nu. 🙂 Och springkläderna har jag fått användning för, dom hänger just nu överallt här på hotellrummet och torkar inför löpningen j

Glöm inte pulsbältet hängande nånstans bara - det har jag gjort två gånger - det blir skitdyrt!

Usch då - trist! Nejdå, ska försöka skrapa ihop alla ägodelar ordentligt - även om rummet just nu ser ut som värsta "tonårsrummet"..... (H)

Nu kännns de snart som jag kan börja jogga,jag har fått upp flåset lite och koordinationen

Peter,lovar jag ska vara försiktig,för jag har skadat mig så mycket,opereat höger fot 2 ggr

Löpning utan kondis IK
Löpning med kondis K
Simning aldrig kul (t-)