Quote from Catharina Brattlin on 15 October 2008, 10:58Carina, det var så enkelt som att min man sa en dag: "I helgen tycker jag att vi springer en mil. Det får ta den tid det tar. Du kan inte hålla på att såsa så där". 1 mil!!! Så långt hade jag aldrig sprungit! Sagt och gjort. Vi gav oss ut och sprang i (fö
Carina, det var så enkelt som att min man sa en dag: "I helgen tycker jag att vi springer en mil. Det får ta den tid det tar. Du kan inte hålla på att såsa så där". 1 mil!!! Så långt hade jag aldrig sprungit! Sagt och gjort. Vi gav oss ut och sprang i (fö
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 11:26Angående varför man springer trots att det inte är kul. Jag själv har svårt att göra saker jag inte tycker är kul. Men jag kan förstå dem som inte alls tycker motion är kul, men vill ändå må bra. Sammantaget så är löpning det enklaste och effektivaste sät
Angående varför man springer trots att det inte är kul. Jag själv har svårt att göra saker jag inte tycker är kul. Men jag kan förstå dem som inte alls tycker motion är kul, men vill ändå må bra. Sammantaget så är löpning det enklaste och effektivaste sät
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 12:21funbeat är ett sätt att inspireras och att förundras.
jag känner att funbeatpratandet och sen
träffa människorna i IRL har sporrat mig att göra mina underverk.
det kan inte bara vara för att jag är en envis bitch.
funbeat är ett sätt att inspireras och att förundras.
jag känner att funbeatpratandet och sen
träffa människorna i IRL har sporrat mig att göra mina underverk.
det kan inte bara vara för att jag är en envis bitch.
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 13:32Jag tror att lära sig tycka om löpning är som att lära sig tycka om oliver.
Gillar du inte oliver - köp en burk och tvinga i dig den, några i taget. Smakar urk i början. När burken är slut är du såld - och beroende.
Samma sak med löpning - tvinga dig ut
Jag tror att lära sig tycka om löpning är som att lära sig tycka om oliver.
Gillar du inte oliver - köp en burk och tvinga i dig den, några i taget. Smakar urk i början. När burken är slut är du såld - och beroende.
Samma sak med löpning - tvinga dig ut
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 18:24Nu har jag börjat jogga på löpband
Nu har jag börjat jogga på löpband
Quote from Fredric Lagerström on 15 October 2008, 21:09Sedär! (t+)
Sedär! (t+)
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 21:13AAdu ,jag försöker iaf så gott de går ,för jag vill gärna kunna springa sen och inte känna mig så övertymplig
AAdu ,jag försöker iaf så gott de går ,för jag vill gärna kunna springa sen och inte känna mig så övertymplig
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 21:24En sak som är fantastisk med löpning är möjligheten att ta med sig träningen och så mycket mervärde det ger på en liten konferensresa. Idag kom jag till Stockholm lite före 19, och gick till hotellet, softade lite, bytte om, ut, egentligen bara för att sp
En sak som är fantastisk med löpning är möjligheten att ta med sig träningen och så mycket mervärde det ger på en liten konferensresa. Idag kom jag till Stockholm lite före 19, och gick till hotellet, softade lite, bytte om, ut, egentligen bara för att sp
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 21:28Man svettas mmer när man jogga eller springer på löpband tycker jag ,nu har jag börjat cyklat till svärmor med förut var jag så lat så jag tog bussen
Man svettas mmer när man jogga eller springer på löpband tycker jag ,nu har jag börjat cyklat till svärmor med förut var jag så lat så jag tog bussen
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 07:31Jag ska iväg på konferens idag och har stora problem. Hur ska jag få ner jobbdatorn i väskan nu - den är full av springkläder..... (H)
Jag ska iväg på konferens idag och har stora problem. Hur ska jag få ner jobbdatorn i väskan nu - den är full av springkläder..... (H)