Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 08:06Exakt Berit! Ungefär så känns det just nu med en god frulle efter 13 km transportjogg..skönt förbaskat skönt 😀
Exakt Berit! Ungefär så känns det just nu med en god frulle efter 13 km transportjogg..skönt förbaskat skönt 😀
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 09:15Sammanställning, löparkategorier:
K - Det upplevs kul att springa både medan man springer och under övriga tider.
IK - Löpning upplevs som allra mest lustfyllt vid de tillfällen då man inte springer.
IRKOFILT - Inte Riktigt Klok Och Fast i Löpar-Träske
Sammanställning, löparkategorier:
K - Det upplevs kul att springa både medan man springer och under övriga tider.
IK - Löpning upplevs som allra mest lustfyllt vid de tillfällen då man inte springer.
IRKOFILT - Inte Riktigt Klok Och Fast i Löpar-Träske
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 09:17För övrigt tycker jag att det ligger en hel del i Berits citat. (H)
För övrigt tycker jag att det ligger en hel del i Berits citat. (H)
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 09:20Jag tycker jag kan få en poäng för att jag trots allt springer 😉
Jag tycker jag kan få en poäng för att jag trots allt springer 😉
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 09:29I klassen masochism i så fall.
I klassen masochism i så fall.
Quote from Fredric Lagerström on 15 October 2008, 09:35Att slå sej själv med en hammare måste vara en överdrift. Skulle jag aldrig göra frivilligt. Tror inte att det skulle kännas skönt när man slutar heller. Fattar att det är nån slags bild, men alltså verkligen....
Att slå sej själv med en hammare måste vara en överdrift. Skulle jag aldrig göra frivilligt. Tror inte att det skulle kännas skönt när man slutar heller. Fattar att det är nån slags bild, men alltså verkligen....
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 09:39Jag sitter och funderar på varför man offrar tid på något man inte tycker om, frivilligt? Det finns väl nog med måsten ändå? Om löpning nu är så "inte kul" som många tycker, varför ägna sig åt det då? Det finns andra motionsformer som säkerligen är roliga
Jag sitter och funderar på varför man offrar tid på något man inte tycker om, frivilligt? Det finns väl nog med måsten ändå? Om löpning nu är så "inte kul" som många tycker, varför ägna sig åt det då? Det finns andra motionsformer som säkerligen är roliga
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 09:42Lika mycket som jag beundrar o fascineras av hur ni kan säga att det är Kul lika förundrad är jag...det e ju inte ett smack kul. Det låter sådär endorfinhögt å alldeles underbart men jag har aldrig nånsin upplevt det med att springa. Kul det är typ hästho
Lika mycket som jag beundrar o fascineras av hur ni kan säga att det är Kul lika förundrad är jag...det e ju inte ett smack kul. Det låter sådär endorfinhögt å alldeles underbart men jag har aldrig nånsin upplevt det med att springa. Kul det är typ hästho
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 09:44Fast det är ju lätt att göra något som är kul, men tvinga sig att göra något trist och tråkig flera gånger i veckan..?
Fast det är ju lätt att göra något som är kul, men tvinga sig att göra något trist och tråkig flera gånger i veckan..?
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 09:44Fast jag tycker det är kul! Jag tycker bara inte att det är hundraprocentigt njutningsfullt varje sekund jag utövar det. Men sammantaget är det fantastiskt.
För mig är det en intressant kontrast mellan t.ex. aerobics som verkligen är så himla kul att ut
Fast jag tycker det är kul! Jag tycker bara inte att det är hundraprocentigt njutningsfullt varje sekund jag utövar det. Men sammantaget är det fantastiskt.
För mig är det en intressant kontrast mellan t.ex. aerobics som verkligen är så himla kul att ut